اعتراف کیم مین‌جائه در صحنه اخراج عزت‌اللهی؛ باعث تحریک او شدم

اعتراف کیم مین‌جائه در صحنه اخراج عزت‌اللهی؛ باعث تحریک او شدم

مدافع تیم ملی کره جنوبی اعتراف کرد که حرکت او باعث عصبانیت هافبک تیم ایران و اخراج او در بازی رودرروی دو تیم شده است.
به گزارش پیروزی دیلی، کیم مین‌جائه، مدافع 21 ساله تیم ملی کره جنوبی در دقیقه 51 دیدار 9 شهریورماه مقابل ایران با سعید عزت‌اللهی درگیر و عاملی برای اخراج هافبک ایرانی شد. 

 عزت‌اللهی زمانی که با کیم روی هوای پریده بود، هنگام آمدن روی زمین با پای خود روی سر کیم رفت که باعث شد داور مسابقه به او کارت قرمز نشان بدهد. کیم مین‌جائه در این خصوص گفت: «من فکر می‌کنم عزت‌اللهی به دلیل حرکت من که او را گرفته بودم، عصبانی شد و این اتفاق تحریکش کرد تا روی سر من بیاید». 

 مدافع تیم ملی کره جنوبی که در اواخر بازی زمین را ترک کرد در خصوص تعویض خود نیز خاطرنشان کرد: «من می‌خواستم به بازی ادامه بدهم، اما پس از این اتفاق احساس سرگیجه داشتم و درخواست کردم که تعویض شوم».

ایران-کره جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی