اعتقاد کمک داور به اشتباه در اعلام پنالتی برای الهلال

اعتقاد کمک داور به اشتباه در اعلام پنالتی برای الهلال

در دقایقی که پرسپولیس به واسطه گلی که زده بود از انرژی لازم برای موفقیت بیشتر مقابل الهلال برخوردار بود، داور عمانی با اعلام پنالتی ضربه روحی بزرگی به آنها وارد کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس در بازی رفت برابر الهلال با 4 گل مغلوب شده بود تا برای جدال برگشت کار سختی برای جبران پیش روی خود داشته باشد، اما با گل دقایق ابتدایی گادوین منشا بارقه امید کوچکی در بین بازیکنان پرسپولیس ایجاد شده بود. با این حال یک تصمیم جنجالی از سوی ابوبکر الکاف عمانی باعث شد تا همه چیز علیه سرخپوشان شود. خطای محمد انصاری که کاملا واضح بود پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد و با تصمیم بحث برانگیز او سانتی‌مترهایی به داخل کشیده شد تا یک ضربه پنالتی به سود الهلال شکل گیرد.


در این لحظه بیشتر بازیکنان پرسپولیس با هجوم به سمت کمک داور نسبت به این تصمیم معترض بودند و از او خواستار بازگرداندن تصمیم داور روی این صحنه بودند. با این حال یکی از بازیکنانی که با کمک داور صحبت کرد مدعی است او اعلام کرده که پنالتی نادرست است؛ اما باید تصمیم داور را پذیرفت.


طی ساعات بعد از این دیدار تمامی کارشناسان روی تصمیم اشتباه داور عمانی صحه گذاشته‌اند تا سرخ‌ها از این بابت دچار ضرر بزرگی بابت تصمیمات او شوند.

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی