اعلام زمان بازگشت پرسپولیس به تهران

اعلام زمان بازگشت پرسپولیس به تهران

اعضای تیم پرسپولیس با اتمام اردوی اوکراین به تهران بازمی‌گردند تا تصمیم گیرى نهایى در خصوص سوپرجام انجام شود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پرسپولیس از روز چهارشنبه، چهاردهم تیرماه برای برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل و انجام بازی‌های تدارکاتی همانند سال قبل راهی کیف اوکراین شده بود و قصد داشت بعد از آن برای برگزاری دربی ۸۵ راهی آلمان شود که طبق برنامه با پایان اردوى اوکراین به تهران بازخواهند گشت.

  بعد از اینکه زمان بازی دوستانه استقلال و پرسپولیس در بیله فلد آلمان از بیست و پنجم به سی و یکم تیرماه تغییر یافت، سازمان لیگ اعلام نمود به هیچ وجه تاریخ سوپرجام فوتبال ایران در روز سی‌اُم تیرماه را جابه‌جا نخواهد کرد. 

کاروان تیم پرسپولیس بعد از سه روز دیگر تمرین در اوکراین، روز دوشنبه هفته آینده به تهران باز خواهد گشت تا تصمیم نهایى در خصوص برگزارى سوپرجام و دربى آلمان انجام شود.

**ورزش سه

اردوی اوکراین

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۲۴ تیر ۹۶
بعد از ظهر جمعه موضع فتاحی تغییر کرده بود و در رادیو ورزش درحالی که آشفته بنظر می آمد ، امکان جابجایی سوپرجام را منتفی ندانست! 
البته از نمی شه و شاید بشه و بهتره که نشه و اگر بشه چی میشه و زمان تغییر کنه خود پرسپولیس ضرر می کنه و اگر تغییر نکنه و شرکت نکند برخورد می کنیم (خوب بازم پرسپولیس ضرر میکنه! ) و کلا از تمام جملات متناقض ۳ یا ۴ مصاحبه چند روز اخیرش ، یکجا استفاده کرد! همین یکی دو روز آینده مثل قضیه اهدای جام پیش از موعد که اول مصر می گفت امکان نداره بشه و معمول نیست ولی بعدش انجام شد ، میاد میگه تغییر زمان سوپرجام انجام شد!
دستپاچگی وی نشان می داد که احتمالا یه چیزی در گوش بنده خدا خوانده اند. امیدوارم مثل مراسم نامگذاری نوزاد ، فقط اسمش رو توی گوشش خونده باشند! 😊 
دکتر نصیر :
۲۳ تیر ۹۶
اسپانسر داره دستو پا می زنه که پرسپولیس یه جام نگیره تا استقلالی ها دربی نماییش رو ببرن و خوشحال تر بشن بلکه طرفداران اونها بیشتر بشه و بیشتر بچابن اسپانسر مشترک یعنی خودکشی!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی