افزایش اعتماد به نفس فرشاد احمدزاده

افزایش اعتماد به نفس فرشاد احمدزاده

فرشاد احمدزاده در ترکیب پرسپولیس هرچند که گلزن موفقی نیست اما به واسطه نقشی که در برنامه های هجومی و دفاعی پرسپولیس ایفا می کند بازیکنان و برانکو را راضی نگه می دارد.
به گزارش پیروزی دیلی، ، زمانی که فرشاد احمدزاده به پرسپولیس آمد،همه ی انتظارها از او در نقش یک مهره هجومی بود بازیکنی که شماره 10 تیم را به تن می کند. اما با گذشت زمان نقش فرشاد در ترکیب تیم برانکو به کلی تغییر کرد و او تقریبا نقشی در گلزنی و گلسازی در پرسپولیس ایفا نکرد. 

در بازی های که احمد زاده در ترکیب قرار می گیرد وظایف خود در اهداف تیم به خوبی ارائه می دهد و همین امر باعث می شود تا از ترکیب اصلی کنار نرود. 

فرشاد با فضاسازی ها و دریبل ها در واقع بیشتر مدافع تیم حریف را از مهاجم نوک دور می کند و با پاس های به موقع به بازیکنانی که پاس اخر را می دهند عملکرد بسیار مفید را از خود در بازی به جای می گذارد .این مهاجم ارومیه ای پرسپولیس دیروز و در تکمیل بازی خوب خود مقابل نفت تهران گل دوم تیم خود را هم به ثمر رساند تا نشان دهد می تواند برای پرسپولیس گلزنی هم کند. شاید فرشاد کمی اعتماد به نفس خود را در زدن ضربات آخر از دست داده بود که گلزنی در دیدار روز گذشته می تواند این شرایط را به سود او تغییر دهد.

فرشاد احمدزاده

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی