اقدام دایی به نفع کودکان بی سرپرست

اقدام دایی به نفع کودکان بی سرپرست

علی دایی در مراسمی خیریه که با حضور چهره‌های سرشناس برگزار شد پیراهن شماره 24 خود در بایرن مونیخ را امضا کرد تا به نفع کودکان بی سرپرست به فروش برسد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی دایی عصر امروز در مراسمی خیریه که با همت روشنایی امید ایرانیان برگزار شده بود شرکت کرد. در این مراسم علی دایی و سعید معروف از جمع ورزشکاران حضور یافتند. چهره های سرشناس سیاسی همچون عباس آخوندی (وزیر راه و ترابری)، محمدرضا نهاوندیان (رئیس دفتر رئیس جمهور)، حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) و محسن حاجی میرزایی حضور داشتند.

همچنین هنرمندان زیادی همچون نیکی کریمی، گلاره عباسی، علی اوجی، شبنم فرشادجو، حجت اشرف زاده، مجید مظفری و الهام حمیدی در این مراسم حضور یافته و در امر خیر شرکت کردند.

شماره 24 بایرن به همراه یادگاری هایی از سعید معروف، سردار آزمون، سالار عقیلی، نیکی کریمی، مجید مظفری و الهام حمیدی در آینده ای نزدیک و در مراسمی جداگانه به صورت همت عالی در معرض فروش قرار داده می شود و درآمد حاصله صرف افراد تحت تکلف این موسسه قرار خواهد گرفت.


علی دایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی