السوما- بیرانوند؛ دوئل دوباره پس از دو هفته

مهاجم خطرناک سوریه یک بار دیگر مقابل تیم‌های ایرانی قرار می‌گیرد.
به گزارش پیروزی دیلی، عمر السوما مهاجم گلزنان الاهلی عربستان ۳۱ مرداد در بازی پرسپولیس –الاهلی به میدان رفت و یک گل هم به پرسپولیس زد. این مهاجم سوری امروز پس از دو هفته دوباره مقابل علیرضا بیرانوند بازی خواهد کرد و تقابل دوباره این دو بازیکن شکل می گیرد، البته به شرط اینکه امروز بازهم بیرانوند دروازه بان اول ایران باشد. 

 محمد انصاری هم اگر امروز به میدان برود دوباره بازی برابر سوما را تجربه می کند. بیرانوند و انصاری در آن بازی متوجه شدند که سوما چه بازیکن خطرناکی است، سوما در آن بازی زهر خودش را ریخت. 

 از آنجا که سوما در بازی رفت ایران و سوریه حضور نداشت سایر ملی پوشان سابقه بازی مقابل این مهاجم را ندارند. 

 سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس هم در بازی رفت پرسپولیس- الاهلی محروم بود و در صورت حضور در دیدار امروز اولین دوئلش با آقای گل لیگ عربستان را تجربه خواهد کرد. 

 بیرانوند، انصاری، و حسینی یک هفته بعد دقیقا ۲۱ شهریور دوباره باید مقابل عمر السوما بازی کنند این بار در دیدار برگشت پرسپولیس و الاهلی.

 در بازی امروز یک بازیکن آشنای دیگر هم برای بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی در ترکیب سوریه حضور دارد؛ عمر خربین مهاجم الهلال عربستان که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل بیرانوند، انصاری، و حسینی بازی کرد.

السومه

ایران-سوریه

بیرانوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی