الماس سیاه، ناجی پرسپولیس و جانشین طارمی

الماس سیاه، ناجی پرسپولیس و جانشین طارمی

شاید غیبت آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر در بازی مقابل الهلال نگران کننده باشد اما سرخپوشان یک جانشین خوب برایش دارند.
به گزارش پیروزی دیلی، گادوین منشا کاملا آماده است تا جای خالی مهدی طارمی را در ترکیب اصلی پرسپولیس پر کند. او در دور یک چهارم نهایی با اینکه اولین بازی هایش را برای سرخپوشان انجام می داد و علیرغم اینکه به عنوان یار ذخیره به ترکیب تیم اضافه شد اما توانست در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرده و الاهلی عربستان را به خانه اش بفرستد. منشا در یک غافلگیری و در حالی که پرسپولیس بازی رفت در عمان را باخته بود موفق شد یک گل بسیار مهم به ثمر رسانده و تیمش را نجات دهد. او با یک شوت مستقیم از پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس گلزنی کرد تا روحیه الاهلی در آستانه بازی برگشت از بین برود. 

 در دیدار برگشت و در دقایقی که هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس توانایی دیدن صحنه پنالتی را نداشتند، گادوین منشا توپ را برداشت و روی نقطه پنالتی کاشت و دومین گل تیمش که باعث برتری و صعود به مرحله بعدی می شد را به ثمر رساند. گل بعدی در آن دیدار را مهدی طارمی وارد دروازه الاهلی کرد اما گل مهدی تاثیر زیادی بر نتیجه بازی و صعود سرخپوشان نداشت. 

 حالا و در زمانی که با حکم فیفا، نام مهدی طارمی از لیست پرسپولیس قیچی شده، ناجی سرخپوشان در مرحله یک چهارم نهایی یعنی گادوین منشا که نزد هواداران پرسپولیس به الماس سیاه مشهور است، می تواند بهترین جانشین ممکن برای او در ترکیب اصلی باشد.

طارمی

منشا

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی