الوحده امارات زیر ذره‌بین پیروزی

الوحده امارات زیر ذره‌بین پیروزی

پرسپولیس در دومین مصاف آسیایی خود میهمان الوحده خواهد بود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، الوحده امارات دومین حریف آسیایی پرسپولیس است. این تیم اماراتی فصل گذشته در لیگ امارات سوم شد و با حضور در پلی‌آف و شکست نماینده عمان، مجوز شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را کسب  کرد.


مالکیت

این تیم اماراتی متعلق به آل نهیان، حکمران ابوظبی و رئیس امارات متحده عربی می‌باشد. ورزشگاه خانگی این تیم "آل نهیان" نام داشته و گنجایش 12 هزار تماشاگر دارد.


سرمربیان سابق؛ از حشمت خان و برانکو تا دستیار کی‌روش

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 سابقه سرمربیگری این تیم را داشته و از دیگر مربیان مشهور این تیم نیز می‌توان به برانکو ایوانکوویچ و خوزه پسیرو (سرمربی سابق پورتو و دستیار کارلوی کی‌روش در رئال مادرید) اشاره کرد.


به دنبال قهرمانی با سرمربی مکزیکی

سرمربی فعلی این تیم نیز خاویر آگیره، سرمربی سابق اتلتیکو مادرید، اوساسونا، اسپانیول و ... و تیم ملی‌های مکزیک و ژاپن است. وی از تابستان سال گذشته سرمربی این تیم است و توانست فصل گذشته مقام سوم لیگ و قهرمانی جام اتحادیه امارات را برای این تیم فراهم آورد.


ملی‌پوشان؛ اسماعیل مطر، مرد تمام نشدنی الوحده

حمدان الکمالی و اسماعیل مطر ملی‌پوشان فعلی الوحده به شمار می‌روند.  سالم سلطان و سلطان الغفری دیگر بازیکنان این تیم هستند که در یک سال اخیر به تیم ملی امارات دعوت شده‌اند. اسماعیل مطر کاپیتان تیم ملی امارات است و 107 بازی ملی داشته است. وی تمام دوران فوتبال خود را در الوحده سپری کرده و فقط در یک مقطع کوتاه راهی السد قطر شده است.


بازیکنان خارجی؛

جورج والدیویا، بالاژ دودژک، ریم چانگ ونگ و سباستین تاگلیابو 4 بازیکن خارجی الوحده هستند. والدیوا هافبک هجومی 33 و اهل شیلی است و که سابقه بازی در پالمیراس برزیل و تیم ملی شیلی را داشته است. دودژک وینگر 30 ساله و اهل مجارستان است که سابقه بازی در پی‌اس‌وی آیندهوون، دینامو مسکو و تیم ملی مجارستان را دارد. چانگ ونگ مدافع اهل کره جنوبی است که ژانویه 2016 از اولسان هیونای به این تیم پیوست و سابقه بازی در تیم ملی کره را نیز داشته است. تاگلیابو نیز مهاجم آرژانتینی و 32 ساله ایست که چهارمین فصل حضورش در الوحده را سپری می‌کند. وی در الاتفاق عربستان شاگرد برانکو بود و در فصل جاری لیگ امارات با 15 گل در 19 بازی در رده چهارم جدول گلزنان لیگ امارات قرار دارد

لیگ قهرمانان اروپا

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی