اما و اگرهای پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد؛ پرسپولیس ببرد، الریان نبرد!

اما و اگرهای پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد؛ پرسپولیس ببرد، الریان نبرد!

پرسپولیس در صورتی از گروه خود صعود می کند که بعد از برد در بازی آخر خود، الهلال هم در مقابل الریان تن به شکست ندهد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پرسپولیس در حالی که می توانست مقابل الهلال عربستان هر سه امتیاز را کسب کرده و خیال خودش را برای صعود راحت کند به سادگی از کنار دو امتیاز ارزشمند این دیدار گذشت و با کسب یک امتیاز در رتبه سوم جدول گروه D باقی ماند. با توجه به شکست سنگین الریان قطر مقابل الوحده امارات در بازی دیگر این گروه، پرسپولیس روی کاغذ هنوز شانس صعود دارد. اما به شرطی که در بازی آخر این 4 تیم پرسپولیس بر الوحده فائق آمده و از سوی دیگر الریان مقابل الهلال عربستان به پیروزی نرسد. 

 در صورتی که پرسپولیس از بازی آخر خود سه امتیاز کسب کند 9 امتیازی خواهد شد، در سوی دیگر اگر الریان قطر الهلال را با شکست از پیش رو بردارد، الهلال 9 امتیازی باقی خواهد ماند و با پرسپولیس هم امتیاز خواهند شد. اما با توجه به این که در تقابل رو در رو الهلال موفق شده در بازی رفت خود مقابل پرسپولیس در زمین حریف دروازه این تیم را باز کند به عنوان تیم دوم از گروه D صعود خواهد کرد. با این حساب باید چشم انتظار برد پرسپولیس مقابل الوحده و تساوی دو تیم الهلال و الریان مقابل یکدیگر در بازی آخر یا شکست الریان مقابل رقیب عربستانی پرسپولیس بود.

صعود پرسپولیس

لیگ قهرمانان آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی