امامی‌فر: پرسپولیس خیلی وقت بود «رهبر» نداشت/ سبک بازی سرخ‌پوشان بی‌نظیر است

امامی‌فر: پرسپولیس خیلی وقت بود «رهبر» نداشت/ سبک بازی سرخ‌پوشان بی‌نظیر است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی وقت بود که «رهبر» نداشت و من فکر می‌کنم رفیعی با پیشرفت در راهی که قدم گذاشته است می‌تواند این مسئولیت را به عهده بگیرد.

به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا امامی‌فر در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و روند رو به رشدی داشت و مهم‌ترین موضوع که در برد پرسپولیس تأثیر گذاشت، سبک بازی این تیم بود که بی‌نظیر است.


وی ادامه داد: تمام 11 بازیکنان پرسپولیس در بازی حضور داشتند و از جلوی دروازه برای زدن گل، توپ را حفظ می‌کردند که این سبک بازی در پیروزی پرسپولیس تأثیر‌گذار بود ولی در تیم تراکتورسازی، بازیکنان کمی را می‌دیدیم که خود را درگیر بازی کنند و از جان و دل مایه بگذارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکن جدید پرسپولیس که نیم‌‌فصل به این تیم اضافه شده، تأکید کرد: سروش رفیعی از جمله بازیکنانی است که خیلی سریع با شرایط تیم پرسپولیس وفق پیدا کرده و مهره مؤثری در بازی‌های سرخ‌پوشان است.

امامی‌فر در پایان صحبت‌‌هایش گفت: پرسپولیس خیلی وقت بود که «رهبر» نداشت و من فکر می‌کنم رفیعی با پیشرفت در راهی که قدم گذاشته است می‌تواند این مسئولیت را به عهده بگیرد.

 

 

امامی فر

رهبر

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی