امامی‌فر: کریمی می‌تواند تا دیدار با پرسپولیس بازیکنان را آماده کند

امامی‌فر: کریمی می‌تواند تا دیدار با پرسپولیس بازیکنان را آماده کند

مربی تیم نفت تهران معتقد است علی‌رغم این که تیمش تمرینات خود را نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر آغاز کرده اما با مدیریت علی کریمی می‌تواند شرایط خود را تا دیدار سوپر جام مقابل پرسپولیس آماده کند.

به‌ گزارش ‌پیروزی‌دیلی، علیرضا امامی‌فر، مربی تیم نفت تهران در حاشیه تمرین دیروز (یکشنبه) این تیم اظهار کرد: از تیم‌های دیگر دیرتر شروع کردیم اما خدا را شکر تمریناتمان را با نفرات اصلی آغاز کردیم. فرصت کافی در اختیار نداشتیم و با توجه زمان باقی مانده تا سی‌ام تیر ماه که دیدار سوپر جام را مقابل پرسپولیس داریم باید سعی کنیم شرایط جسمانی بازیکنان را به سطح مناسبی برسانیم.


وی افزود: کارهای تاکتیکی را که مد نظر علی کریمی بود، انجام دادیم اما گرفتن تست از بازیکنان زیر ۲۳ سال شرایط تمرین ما را تغییر داد.


امامی فر درباره نخستین تجربه مربیگری کاپیتان اسبق پرسپولیس، اظهار کرد:  بی شک این تجربه می‌تواند در عملکرد کریمی تاثیرگذار باشد. ما خود نیز بر این آگاه هستیم که چه چالش بزرگی را انتخاب کرده‌ایم اما به‌ هر حال وظیفه ما پشت سر گذاشتن این چالش به نحو احسن است. من اعتقاد دارم که علی کریمی می‌تواند در مربیگری نیز موفق ظاهر شود. امیدوارم با حل مشکلات بتوانیم این روند مثبت را ایجاد کنیم.

سوپرجام

علی کریمی

علیرضا امامی‌فر

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی