امیدها در اختیار فدراسیون‎؛ تکرار اشتباهات؟

امیدها در اختیار فدراسیون‎؛ تکرار اشتباهات؟

سرمربی تیم امید ایران هنوز انتخاب نشده اما این مساله حاشیه‌‌های زیادی را درست کرده است.
به گزارش پیوزی دیلی، تیم امید معمولا زیر نظر کمیته ملی المپیک قرار دارد و اگر هم فدراسیون فوتبال درباره این تیم تصمیمی بگیرد قطعا با هماهنگی کمیته ملی المپیک است. این بار اما در حالی که کمتر از یک سال تا بازی‌های آسیایی جاکارتا باقی مانده مسئولیت تیم امید به فدراسیون فوتبال واگذار شده است. شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک گفته است: «در مورد فوتبال جلسه ای با مهدی تاج در ستاد عالی بازی‌ها داشتیم که او ‏گزارشی از وضعیت تیم فوتبال امید ارائه کرد و ستاد نیز این اختیار را به فدراسیون واگذار کرد تا در ‏اسرع وقت کادر فنی و نفرات تیم را مشخص کند.‏» 

 البته مشخص نیست گزارشی که تاج از تیم امید داده حاوی چه مطالبی بوده است. چرا که مدت‌هاست تیمی به نام تیم امید نداریم! این تیم کمتر از یک سال پیش در آخرین بازی‌هایش در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا در رده‌ امیدها حذف شد و به مرحله نهایی نرسید!‌ در سال‌های اخبر هم تصمیمات فنی فدراسیون درباره این تیم اغلب اشتباه بوده و به نتیجه‌ای نرسیده. باید دید این بار فدراسیون کدام مربی را برای امیدها انتخاب می‌کند و برنامه ریزی برای تورنمنت‌هایی که امیدها در راه دارند چطور است.

تیم ملی امید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی