امیدواری جالب برانکو به بازی تهاجمی پارس جنوبی

امیدواری جالب برانکو به بازی تهاجمی پارس جنوبی

سرمربی کروات پرسپولیس امیدوار است تیم فوتبال پارس جنوبی جم در بازی فردا، کاملا تهاجمی به میدان بیاید.
به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکویچ می داند پرسپولیسی که ساخته یک تیم بی رحم و همیشه در حمله است. تیمی که اگربا اشتباهی از سوی حریفانش مواجه شود، قطعا تیم مقابلش را شکست خواهد داد. 

 تیم های تهاجمی همیشه احتیاج به فضا برای بازی و گلزنی دارند اما در فوتبال ایران، مربیانی که قرار است تیم شان را مقابل پرسپولیس به میدان بفرستند، حالت کاملا تدافعی می گیرند و از این رو، فضا برای حرکت مهاجمان بسته می شود و پرسپولیس به اجبار، امتیاز از دست می دهد. همان اتفاقی که مقابل سیاه جامگان، سپاهان، پیکان و همین بازی آخبر برابر پدیده برای سرخپوشان رقم خورد. حریفان پرسپولیس، با تراکم دفاعی، به ضد فوتبال روی آوردند و سرخپوشان را در امر گلزنی دچار مشکل کردند.

 با این حال، برانکو امیدوار است پارس جنوبی جم که یک تیم تهاجمی است، برای بازی فردا (شنبه) نیز به دنبال باز کردن دروازه پرسپولیس باشد و به معنای دیگر، پارس جنوبی بیاید برای آن که فوتبال واقعی را به نمایش بگذارد. اگر این اتفاق رخ بدهد، پرسپولیس نیز می تواند با استفاده از فضاها، به سمت دروازه پارس حرکت کند. این تنها امیدواری برانکو برای بازی این هفته است.

برانکو

پرسپولیس-پارس جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی