امید ماشین‌سازی به زوج پرسپولیسی

امید ماشین‌سازی به زوج پرسپولیسی

دو بازیکن سابق پرسپولیس در تیم ماشین سازی زوج قدرتمندی را تشکیل داده اند.
به گزارش پیروزی‌دیلی، پیام صادقیان و حمیدرضا علی عسگری همچنان از نظر فنی در شرایط خوبی به سر می برند و این مساله می تواند به ماشین سازی کمک شایانی انجام دهد.
صادقیان و علی عسگری با نظر فرهاد کاظمی در ماشین سازی به عنوان دو بازیکن رونده و سرعتی به عنوان وینگر های این تیم حضور دارند و نقش اساسی در حملات این تیم ایفا می کنند. صادقیان و علی عسگری که سابقه بازی در کنار یکدیگر در پرسپولیس را نیز دارند، هماهنگی مطلوبی نیز دارند و با شکل گرفتن این ترکیب خط حمله ماشین سازی زهردارتر از گذشته شده است.
آنها در چند بازی گذشته نیز توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و حالا یکی از امیدهای اصلی فرهاد کاظمی برای موفقیت در دربی تبریز و سایر دیدارهای آینده به حساب می آیند.
ماشین‌سازی به جز صادقیان و علی‌عسگری، دو بازیکن جوان نیز در نیم‌فصل از پرسپولیس قرض گرفت، شهاب زاهدی و محمد رحمتی نیز در دیدارهای اخیر این تیم به میان رفته‌اند و کمک حال فرهاد کاظمی بوده‌اند.

حمیدرضا علی‌عسگری

شهاب زاهدی

محمد رحمتی

پیام صادقیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی