امیری: به خودم فشاور آوردم و کمرم آسیب دید/ علی کریمی تاج سر فوتبال است

امیری: به خودم فشاور آوردم و کمرم آسیب دید/ علی کریمی تاج سر فوتبال است

بازیکن پرسپولیس می‌گوید که حضورش در داربی احتمالی، بستگی به باشگاه دارد.

به گزارش پیروزی دیلی، وحید امیری پس از بازگشت از اردوی کیف اوکراین درباره این اردو، گفت: اردوی عالی بود و از امکانات اوکراین خیلی خوب استفاده کردیم. امیدوارم سال خوبی را پیش‌ رو داشته باشیم چون بچه‌ها برخلاف من خیلی زحمت کشیدند.

او درباره مصدومیتش اظهار کرد: روز اول به خودم فشار آوردم و کمرم آسیب دیدم. از دکتر تیم تشکر می‌کنم که به آسیب‌دیدگی من رسیدگی کرد.

بازیکن پرسپولیس درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی در اردوی اوکراین، خاطرنشان کرد: بازی‌های تدارکاتی برای مشخص کردن نقاط ضعف تیم است. پارسال هم چند باخت در دیدارهای دوستانه داشتیم ولی اینها مثل زنگ خطر است و مطمئن باشید ما بهتر از پارسال عمل می‌کنیم.

امیری افزود: قطعا ما دنبال بهترین شروع در لیگ برتر هستیم چون شروع خوب باعث می‌شود یک فصل خوب را پیش‌ رو داشته باشیم. ما نفرات خوبی جذب کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در دیدار داربی شرکت می‌کند؟ گفت: ما تابع باشگاه هستیم. اگر بگویند بازی کن، بازی می‌کنیم و اگر بگویند بازی نکن، بازی نمی‌کنیم. رضایت ما ملاک نیست و ما از باشگاه حقوق می‌گیریم و آنها برای ما تعیین تکلیف می‌کنند.

بازیکن پیشین نفت درباره اظهارات علی کریمی که گفته بود آه و نفرین پشت سر نفت است، اظهار کرد: علی آقا تاج سر تمام بزرگان فوتبال ما است و هر چه بگوید درست است.

امیری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی