امیری: تیم پرسپولیس در هر بازی محکوم به برد است/ سرباز پرسپولیس و تیم ملی هستم

امیری: تیم پرسپولیس در هر بازی محکوم به برد است/ سرباز پرسپولیس و تیم ملی هستم

وحید امیری هافبک پرسپولیس معتقد است این تیم برای قهرمان شدن راه طولانی در پیش دارد.

به گزارش پیروزی دیلی، وحید امیری هافبک پرسپولیس معتقد است این تیم برای قهرمان شدن راه طولانی در پیش دارد.با امیری در خصوص برد این تیم مقابل سپاهان، ادامه بازی‌های لیگ، دیدار مقابل نفت آبادان و همچنین اردوهای تیم ملی همکلام شدیم.


در خصوص برد مقابل سپاهان صحبت کنید؟
خدا را شکر بازی مهمی را بردیم و یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در نیم فصل دوم بود. تیم سپاهان با تغییراتی که در کادرفنی خودش انجام داده بود برای کسب پیروزی به این بازی آمده بود. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. در ادامه هم بازی را کنترل کردیم و خدا را شکر سه امتیاز مهم را کسب کردیم.

تیم سپاهان را چطور دیدید؟
تیم سپاهان همیشه یکی از قطب‌های بزرگ فوتبال ایران بوده. تیمی بوده که در آسیا افتخارات بزرگی را کسب کرده و همانطور که گفتم ما می‌دانستیم بازی سختی در مقابل این تیم داریم. به نظر من همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان خاص بوده و یک جورایی می‌توان گفت یک دربی به حساب می‌آید.

خیلی‌ها می‌گویند با این برد قهرمانی پرسپولیس مسجل شد؟
درست است که ما اختلاف زیادی با تیم‌های دیگر داریم اما هنوز هشت بازی تا پایان فصل باقی مانده و فکر می‌کنم با این برد ما یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم اما این را که می‌گویند قهرمانی مسجل شد هنوز راه زیادی باقی مانده.

هشت بازی باقی مانده را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما در همه این هشت بازی محکوم به برد هستیم چون هواداران پرسپولیس همیشه انتظار دارند تیم در هربازی برنده باشد و به نوعی می‌توان گفت حق نداریم هیچ بازی را تا پایان فصل دستکم بگیریم.

عملکرد بازیکنان را چطور دیدید؟
بازیکنان همیشه دوست دارند در هر بازی برنده باشند. این حس بردن تا پایان فصل در تیم ما وجود خواهد داشت. چند وقت دیگر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شروع خواهد شد و باید آن بازی را هم با قدرت استارت بزنیم. چون فصل قبل تا نیمه‌نهایی پیش رفتیم اما در آنجا دچار بدشانسی شدیم اما می‌خواهیم کار نیمه تمام پارسال را امسال به پایان برسانیم.

در پایان فصل قراردادت با پرسپولیس به پایان می‌رسد. چه برنامه ای برای آینده دارید؟
فعلاً که تمام تمرکزم روی بازی های پرسپولیس و تیم ملی است. در واقع من سرباز تیم ملی و پرسپولیس هستم و تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم تا تماشاگران از من رضایت کامل داشته باشند.

در مورد آسیا صحبت کردید. در اولین گام به مصاف نسف قارشی ازبکستان خواهید رفت.
بازی سختی است. آنها از پلی‌آف به این مرحله رسیدند. تیمهای ازبکستانی همیشه قدرتی هستند و ما کار سختی در پیش داریم اما می‌خواهیم در اولین بازی خانگی سه امتیاز را کسب کنیم تا هواداران در ادامه از ما حمایت کنند و بتوانیم یک مدعی در آسیا باشیم.

طبق برنامه کی‌روش بعد از پایان هر بازی لیگ به مینی‌کمپ تیم ملی می‌روید.
این تمرینات برای آماده‌سازی و ریکاوری بازیکنان در نظر گرفته شده است. فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی می‌خواهد بازیکنان را در فضای جام جهانی قرار بدهد. به نظرم این اردوها به روند آماده‌سازی تیم ملی کمک می‌کند .

در ادامه لیگ به مصاف صنعت نفت خواهید رفت.
صنعت نفت تیم خوبی است و در آبادان کمتر امتیاز از دست می‌دهد. آنها در جام حذفی در مرحله نیمه‌نهایی حذف شده‌اند و برای جبران آن شکست به دنبال کسب پیروزی هستند. ما هم در جام حذفی مقابل این تیم شکست خوردیم و می‌خواهیم آن نتیجه را جبران کنیم. پیش‌بینی‌ام این است که بازی سختی هر دو تیم در پیش خواهند داشت.

این روزها وحید امیری در آمادگی خوبی به سر می‌برد.
من تمام تلاشم را می‌کنم که امسال بتوانم درسال جام‌جهانی شرایط خوبی داشته باشم. دوست دارم هم به قهرمانی پرسپولیس کمک کنم و هم اینکه در صورت تشخیص کادرفنی تیم ملی اگر در ترکیب تیم قرار گرفتم بهترین بازی ها را انجام بدهم.

کمتر از یک ماه دیگر دربی 86 برگزار خواهد شد. چه صحبتی در این باره دارید؟
صحبت کردن در مورد دربی زود است تمام تمرکز ما فعلا روی بازی‌های لیگ و جام باشگاه‌های آسیاست.

امیری

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی