امیری: در عمان بیشتر میهمان بودیم/امیدوارم حسرت این 2امتیاز را نخوریم

امیری: در عمان بیشتر میهمان بودیم/امیدوارم حسرت این 2امتیاز را نخوریم

مهاجم پرسپولیس گفت: بیشتر از اینکه اینجا میزبان باشیم، میهمان بودیم اماوجود هواداران باعث آرامش و تلاش بیشتر تیم می شود.

به گزارش پیروزی دیلی، وحید امیری درباره تساوی با الهلال اظهار داشت: همیشه بازی اول خیلی بازی سختی است و شرایط حساسی دارد. بیشتر تیم ها به دنبال محک زدن یکدیگر هستند. دیروز همه دیدند که 2 ابرقدرت فوتبال آسیا با هم روبرو شدند. در خیلی از جهات بود که ما ضعیف تر از آن تیم بودیم، به ویژه از نظر مالی اما خدا را شکر توانستیم تمام زحمات و تلاش خود را انجام دهیم.

به هر حال فوتبال است و ما نتوانستیم از گلی که زده بودیم، دفاع کنیم و 3 امتیاز را بگیریم اما خدا را شکر که نباختیم و پیش هواداران روسفید ماندیم. فوتبال همین است و امیدوارم در اخر حسرت این 2 امتیاز را نخوریم و بتوانیم به دور دوم صعود کنیم.

امیری درباره هواداران حاضر در ورزشگاه گفت: به نظرم هواداران الهلال بیشتر بود اما جا دارد از تمام کسانی که به ورزشگاه آمدند و ما را در کشور غریب تشویق کردند، تشکر کنم.  بیشتر از اینکه اینجا میزبان باشیم، میهمان بودیم اماوجود هواداران باعث آرامش و تلاش بیشتر تیم می شود.

امیری

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی