انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ - روسیه/پاناما برای اولین بار به جام‌جهانی صعود کرد، آمریکا حذف شد

انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ - روسیه/پاناما برای اولین بار به جام‌جهانی صعود کرد، آمریکا حذف شد

تکلیف صعود تیم‌های منطقه آمریکای شمالی با جشن صعود پاناما، حذف عجیب آمریکا و حضور هندوراس در پلی‌آف مشخص شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، دور دهم و پایانی گروهی انتخابی جام‌جهانی 2018 در منطقه آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف) با صعود پاناما، حذف ناباورانه  آمریکا و حضور هندوراس در پلی‌آف به اتمام رسید.


 در مهم‌ترین بازی، آمریکا در خانه تیم حذف شده ترینیدادو توباگو 2 بریک شکست خورد و  به خاطر برتری دیرهنگام پاناما در بازی همزمان ناباورانه حذف شد.گونزالس (بازیکن حریف) در دقیقه 17 و جونز در دقیقه 37 برای ترینیداد و پولیسیچ در دقیقه 47 برای آمریکا گل زدند.


 در سایر بازی‌ها، مکزیک که از پیش صعود کرده بود در خانه هندوراس 3 بر 2 شکست خورد تا هندوراس با این پیروزی به عنوان نماینده چهارم منطقه راهی بازی پلی‌آف با استرالیا، نماینده پنجم آسیا شود.


پاناما در آخرین ثانیه‌ها  2 بریک کاستاریکای میهمان، دیگر تیم از پیش صعود کرده را برد و با توجه به نتایج همزمان برای اولین بار در طول تاریخش به جام‌جهانی راه یافت.


 به این ترتیب در پایان رقابت‌های تک گروه 6 تیمی، مکزیک 21 امتیازی همراه کاستاریکا 16 و پانامای 13 امتیازی به جام‌جهانی راه یافت و هندوراس 13 امتیازی به عنوان تیم چهارم رقیب استرالیا، نماینده آسیا در پلی‌آف شد.

جام جهانی 2018

مقدماتی جام جهانی 2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی