انتقاد اورژانس کشور از نبود امکانات اولیه پزشکی در استادیوم غدیر اهواز

انتقاد اورژانس کشور از نبود امکانات اولیه پزشکی در استادیوم غدیر اهواز

انتقاد اورژانس کشور از نبود امکانات اولیه پزشکی در استادیوم غدیر اهواز
به گزارش پیروزی دیلی،روابط عمومی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: اولین تصاویر ثبت شده در استادیوم غدیر از لحظه وقوع حادثه نشان از فقدان یک ابزار بسیار حیاتی برای انتقال بیمار با احتمال آسیب دیدگی از ناحیه گردن وآسیب های نخاعی دارد.

تصویری که از نبود فیکس کننده گردن در این صحنه به همراه تیم اورژانس و تیم پزشکی ورزشگاه و باشگاه ، دلالت می کرد. یکی از ابزارهایی که در این مواقع باید حتما در دسترس تیم امدادی باشد. 

اما واقعیت قصه چیز دیگریست، بعد از این مصدومیت پزشکیارهای ورزشگاه و پزشک تیم استقلال بعد از بیست دقیقه از مصدومیت بازیکن را با لانگ خود بدون فیکس کننده گردن برروی برانکارد آمبولانس قرار دادند و لانگ آمبولانس رو تحویل گرفتن گفتنی است داخل آمبولانس کلار گردنی بر روی وی بسته شد و کلیه کارهای اولیه درمانی در مسیر بیمارستان انجام شده است و این سرعت عمل و دقت نیروهای اورژانس مانع قطعی نخاع وی شده است. 

نکته قابل توجه استفاده نکردن تجهیزات پزشکی همچون کلار گردن از سوی پزشکیاران ورزشگاه غدیر و پزشک تیم استقلال است، مطلبی که بسیار حائز اهمیت است چرا که در این مواقع هنگام جابجایی مصدوم احتمال قطعی نخاع افزایش می یابد.

تیم جراحی پادوانی اعلام کردند خطر رفع شده است اما برای اعلام وضعیت بیمار نیازمند زمان هستند

فولاد-استقلال

مصدومیت

پادوانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی