انصاری خطاب به خبرنگاران: سال بعد دیگر طرح ندارید

انصاری خطاب به خبرنگاران: سال بعد دیگر طرح ندارید

دیروز محمد انصاری، مدافع خوش‌اخلاق پرسپولیس با لبخندی مشهود و کمی هم مشکوک به خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین تیمش نزدیک شد.
به گزارش پیروزی دیلی، همه همکاران ما خودشان را آماده کرده بودند که سؤالاتی در خصوص شهرآورد ۸۶ بپرسند و تیترهای خوب بگیرند اما ناگهان با شوخی جالب و عجیب محمد انصاری مواجه شدند: «شنیدم سال بعد به خودروهای شما هم طرح ترافیک نمی‌دن و باید با مترو رفت و آمد کنین!» این جملات محمد انصاری با لبخند همراه شد و خبرنگاران در حین خنده گلایه‌های خود از شورای شهر و شهرداری تهران را به حالت درد دل با مدافع پرسپولیس مطرح کردند.

 پس از این شوخی، دوستان ما از انصاری درباره شهرآورد پرسیدند که باز لبخند زد و اعلام کرد قصد مصاحبه ندارد. 

خنده‌های محمد انصاری با خبرنگاران از این جهت مشکوک بود که ظاهراً نمی‌خواست با رسانه‌ها قبل از شهرآورد مصاحبه کند و برای دلجویی پیش‌دستی کرده و به شوخی پرداخت! البته محمد انصاری از جمله فوتبالیست‌های فنی و بسیار بااخلاقی است که حتی اگر به درخواست‌ مصاحبه خبرنگاران هم جواب رد بدهد، کسی دلخور نخواهد شد. راستی انصاری هم دیروز از آماده‌های پرسپولیس بود.

تمرین پرسپولیس

محمد انصاری

صبا :
۸ اسفند ۹۶
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی