حسینی: می‌دانستیم بازی سختی داریم/ انصاری:خوشبختانه اوایل بازی توانستیم به گل برسیم

حسینی: می‌دانستیم بازی سختی داریم/ انصاری:خوشبختانه اوایل بازی توانستیم به گل برسیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه 2-3 ماه پیش می‌گفتند پرسپولیس راحت می‌برد اما دیدید شرایط فرق کرده است.
به گزارش پیروزی دیلی، سید جلال حسینی در پایان بازی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم برانکو هم گفته بازی سختی خواهیم داشت. پیکان بازی خوب و کاملی دارد و آقای جلالی هم از مربیان خوب ماست و همشه نشان داده است. روز سختی داشتیم؛ چندتا از بازیکنان ما از جمله فرشاد و کمال نبودند اما توانستیم سختی امروز را پشت سر گذاشتیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا شما امروز کارت زرد گرفتید، گفت: خیر.

 کاپیتان پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که فاصله شما برای قهرمانی زیاد است، تصریح کرد: خوشحالم چنین سوالی پرسیدید. متاسفانه 2-3 ماه پیش می‌گفتند پرسپولیس راحت می‌برد اما دیدید شرایط فرق کرده است. استرس بیشتر شده است. با این شرایط خودزنی می‌کنیم. امیدوارم هواداران کمک کنند، کنارمان باشند چون روزهای سختی داریم. 

 حسینی درباره اتفاقات اخیر و صحبت‌های طارمی در پاسخ به این سوال که تیم وارد حاشیه شده است، عنوان کرد:امیدوارم این مسائل تمام شود. تیم در شرایط حساس است و بازی‌های آسیایی را داریم امیدوارم تمام شود. 

 وی در پاسخ به این سوال که گرشاسبی هم به پرونده‌های مختلف اشاره کرده، گفت: از روزی که گرشاسبی آمده مشکلاتی بوده است که می‌توان به پرونده‌های داخلی و خارجی اشاره کرد. کاری نمی‌توان کرد. امیدوارم رسیدگی شود. من خوشحالم که رسیدگی می‌شود تا یک بار برای همیشه مشکل حل شود. داخل ایران کاری نمی‌کنند و مشکلات بیشتر می‌شود.


انصاری: قهرمان دانستن پرسپولیس از حالا نوعی بی‌احترامی به سایر رقبا است

 محمد انصاری پس از پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس برابر پیکان درمورد این بازی اظهار داشت: خوشبختانه اوایل بازی توانستیم به گل برسیم و ۳ امتیاز سخت را از پیکان بگیریم. وی با اشاره به حاشیه‌های اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: من تلاش می‌کنم تا از حاشیه‌ها دور باشم اما فقط می‌توانم بگویم بروز برخی حواشی هیچ کمکی به تیم نمی‌کند. 

 مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان پرسپولیس را از حال قهرمان لیگ دانست یا خیر، گفت: من به این موضوع اعتقاد ندارم و به نظرم باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم. قهرمان دانستن پرسپولیس از حالا نوعی بی‌احترامی به سایر رقبا است.

سید جلال

محمد انصاری

پرسپولیس-پیکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی