انصاری در مرحله گروهی کارت گرفته بود

انصاری در مرحله گروهی کارت گرفته بود

بعد از بازی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در روزنامه خبرورزشی خواندید به غیر از کمال کامیابی‌نیا که در دیدار برابر الاهلی در ابوظبی با کارت قرمز داور مواجه شد و از دقیقه 12 از ترکیب سرخپوشان بیرون رفت، محمد انصاری نیز برای دیدار مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی محروم است.
به گزارش پیروزی دیلی، دلیل محرومیت انصاری، دریافت کارت زرد در دقیقه 38 دیدار مرحله قبلی مقابل لخویا قطر است. همان‌طور که می‌دانید کارت‌های مرحله گروهی با برنامه‌ریزی AFC در مراحل حذفی از بین می‌رود و با این وجود، هر بازیکنی که در مرحله گروهی کارت زرد دریافت کرده، در مرحله گروهی محروم نمی‌شود اما مراحل گروهی به صورت یکپارچه حساب می‌شود و کارت زردهای آن نیز به صورت مجموع، شمرده خواهد شد. 

انصاری در دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان از داور کارت زرد دریافت کرد اما از آنجا که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و در بازی برگشت برابر لخویا در کشور قطر، کارت زرد گرفته بود، دو اخطاره شده و در بازی روز 4 مهرماه برابر الهلال به میدان نمی‌رود. این در حالی است که برخی منابع خبری به اشتباه، اعتقاد داشتند کارت‌های مراحل قبل در مراحل جدید پاک می‌شود ولی این قانون فقط منحصر به کارت‌های مرحله گروهی بود و در مراحل حذفی، کارت‌ها مرحله به مرحله باقی می‌ماند.

انصاری

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی