انصاری مدافع چپ، سیدجلال قلب دفاع

انصاری مدافع چپ، سیدجلال قلب دفاع

محمد انصاری که به عنوان مدافع چپ توانست خودش را در فوتبال ایران معرفی کند، در فصل قبل و همچنین در لیگ این فصل برای سرخپوشان به عنوان مدافع میانی به میدان رفت و در این پست نیز بسیار موفق بود.
به گزارش پیروزی دیلی، انصاری اما در بازی برگشت برابر الهلال عربستان به جای حسین ماهینی دوباره به سمت چپ خط دفاع رفت و باز هم توانست شایستگی‌هایش را نشان دهد. او روی پاس گل دوم تیمش، نقش بسیار مهمی را ایفا کرد و بارها از سمت چپ موفق شد پرسپولیس را به سمت جلو برود.

از سوی دیگر عملکرد سیدجلال حسینی در قلب دفاع سرخپوشان نیز باعث تحسین اهالی فوتبال شد. با توجه به شرایطی که پیش آمده، یعنی بازگشت کاپیتان حسینی به قلب دفاع و درخشش انصاری در دفاع چپ، شاید اتفاقات بزرگی رخ بدهد و شاهد تغییرات گسترده در خط دفاع پرسپولیس باشیم. بازگشت حسین ماهینی به دفاع راست در بازی روز گذشته برابر نفت تهران و همچنین حضور انصاری در دفاع چپ، یک انقلاب اساسی در خط دفاع سرخپوشان بود.

 بد نیست بدانید برانکو از ابتدای فصل به دنبال آن بود که 4 مدافع خود را این‌طور بچیند‌؛ سیدجلال و شجاع خلیل‌‌زاده در قلب دفاع، حسین ماهینی در دفاع راست و محمد انصاری در دفاع چپ. او دیروز این ترکیب دفاعی را مقابل نفت به بوته آزمایش گذاشت و تیمش را در فاز دفاعی، آماده دیدار با استقلال در شهرآورد بزرگ تهران کرد.

سیدجلال حسینی

محمد انصاری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی