انگیزه‌های مضاعف ربیعی در بادران

انگیزه‌های مضاعف ربیعی در بادران

سرمربی جوان بادران انگیزه زیادی برای بازی فردا دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمد ربیعی 36 ساله جوان‌ترین سرمربی حاضر در لیگ به شمار می‌رود. به رغم سن و سال نه چندان زیاد، ربیعی سابقه نسبتا زیادی در دوران مربی‌گری دارد و با شهرداری اردبیل سابقه صعود به لیگ یک را داشته است. وی همچنین در شهردای زنجان، شهرداری بندرعباس، البدر بندر کنگ و سایپا مهر کرج نیز مربی‌گری کرده و در حال حاضر دومین مقطع مربی‌گری خود در بادران را سپری می‌کند.

در اولین مقطع مربی‌گری در بادران این تیم در دیدار پلی‌آف مقابل سپیدرود صعود به لیگ یک را از دست داد و در دومین مقطع سرمربی‌گری ربیعی در این تیم یک عنوان پنجمی در فصل گذشته لیگ یک برای بادران حاصل شده است. 

ربیعی امروز در کنفرانس خیری پیش از بازی با پرسپولیس مدعی شد که به دنبال چیدن اتوبوس نیست و قصد ارائه یک بازی هجومی مقابل صدرنشین مقتدر لیگ برتر دارد. ادعایی که صحت آن فردا مشخص خواهد اما مشخص است که این سرمربی جوان انگیزه‌ بالایی برای صعود با بادران به لیگ برتر و درخشش در جام حذفی دارد.

جام حذفی

پرسپولیس-بادران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی