اوج‌گیری به موقع علیپور؛ پسر وقت‌شناس

اوج‌گیری به موقع علیپور؛ پسر وقت‌شناس

علیپور آماری به جای گذاشته که برانکو را امیدوار می‌کند در غیاب طارمی خیلی تیم‌اش آسیب نبیند.

به گزارش پیروزی دیلی، غیبت چهار ماهه مهدی طارمی، می‌توانست تبعات سنگینی برای پرسپولیس به همراه داشته باشد. ولی از شانس خوب این تیم، محرومیت طارمی با بهترین روزهای فوتبالی علی علیپور موازی شده است. علیپور هیچ وقت در بازه زمانی ده هفته‌ای، انقدر روی گل‌های تیم‌اش تاثیر نداشت. پرسپولیس این فصل در هفت دیدار لیگ برتر، دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی سوپرجام به میدان رفته است. دیدارهایی که نقش پررنگ علی علیپور در آن دیده می‌شد. علیپور در این فصل دو گل در لیگ برتر زده، در آسیا یک گل زده و دو پاس گل داده، در سوپرجام هم گل زده است. تا تنها بازیکن این فصل پرسپولیس باشد که در هر سه جام گل زده و مجموعا آمار ۴ گل و ۲ پاس گل را دارد.

علیپور در اولین فصل حضورش در لیگ برتر که با لباس راه‌آهن در مسابقات حاضر می‌شد، در طول فصل دو گل زد و دو پاس گل داد. یعنی آمار تمام فصل‌اش هم به اندازه این ده هفته خوب نبوده است. در لیگ چهاردهم هم یک گل با لباس راه‌آهن زد و دو گل هم برای پرسپولیس. یعنی باز هم در طول یک فصل، به اندازه ده هفته ابتدایی این فصل خوب نبوده است. در لیگ پانزدهم، علیپور دو بازه ده هفته‌ای نسبتا خوب داشته است. اگر بازه را از شروع لیگ تا پایان هفته دهم انتخاب کنیم، علیپور دو گل زده بود و سه پاس گل داده بود. در بازی بین هفته‌های دهم تا نوزدهم هم علیپور سه گل زده بود. ولی در هیچ کدام از این دو بازه، باز هم به اندازه ده هفته این فصل آمار خوبی نداشته است. بهترین روزهای علیپور فصل قبل هم مربوط به ده هفته پایانی لیگ است. علی علیپور از هفته بیست‌ویک تا سی‌ام موفق شده بود که سه گل بزند و دو پاس گل بدهد. یعنی تاثیر روی پنج گل پرسپولیس که باز هم نسبت به امسال، روی یک گل کمتری تاثیرگذار بوده است. آماری که نشان می‌دهد علی علیپور در بهترین روزهای فوتبالی‌اش قدم برمی‌دارد. آن هم در فصلی که طارمی قرار است چهار ماه پرسپولیس را تنها بگذارد. البته طارمی هم زوج خوبی با علیپور تشکیل داده بود و روی گل‌های این بازیکن تاثیر زیادی داشت. باید دید آیا علیپور در روزهای بدون طارمی هم به این روند خوب ادامه می‌دهد یا نه.

علی علیپور

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی