اولتیماتوم 2 هفته ای به افتخاری/بعد از انتخاب شفر،پروژه تغییرات در استقلال کلید خورد

اولتیماتوم 2 هفته ای به افتخاری/بعد از انتخاب شفر،پروژه تغییرات در استقلال کلید خورد

تغییر مدیرعامل در استقلال قطعی شد.

به گزارش پیروزی دیلی،گویا اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال و مشکلات مدیریتی این مجموعه سرانجام مدیران وزارت ورزش و جوانان را متقاعد کرد که باید تغییرات اساسی در صدر تیم مدیریتی این باشگاه صورت گیرد.

گفته می‌شود افزایش فشارهای چهره های دولتی و برخی نزدیکان به هیات دولت سبب شده است که فرصت دو هفته ای به مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال داده شود تا چنانچه مشکلات برطرف نشود فاز تغییرات در این مجموعه عملی شود.

هنوز جانشین مدیرعامل فعلی استقلال به صورت قطعی مشخص نشده است اما گفته می‌شود برخی رایزنی ها از هم اکنون آغاز شده و نفراتی برای جایگزینی افتخاری معین شده اند ولی هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب مدیرعامل از سوی وزیر ورزش صورت نگرفته است.

گفته می‌شود یک فرد غیر فوتبالی جانشین افتخاری خواهد شد اما برخی دیگر معتقدند رایزنی های جدی در میان است که از بین قریب،فتح الله زاده، ماجدی و نظری جویباری یک نفر به عنوان مدیرعامل بعدی باشگاه برگزیده شود.

به نظر می آید پس از بازی استقلال برابر فولاد در هفته نهم مدیریت باشگاه استقلال دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گیرد که قطعا این تغییرات با استقبال هواداران این باشگاه رو به رو خواهد شد.


استقلال

افتخاری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی