اولین تاثیرگذاری ربیع‌خواه روی گل؛ ورود خوش یمن به محوطه حریف

اولین تاثیرگذاری ربیع‌خواه روی گل؛ ورود خوش یمن به محوطه حریف

غیرقابل حدس‌ترین اتفاق بازی پرسپولیس این بود که محسن ربیع‌خواه روی گل اول تیمش تاثیری داشته باشد. اتفاقی که افتاد و این بازیکن با یک پاس گل اول شاگردان برانکو را رقم زد.
به گزارش پیروزی دیلی، محسن ربیع‌خواه البته عملکرد چندان مثبتی در صحنه گل نداشت و اگر اشتباه عجیب و غریب کنعانی‌زادگان نبود آن توپ نه در محوطه جریمه به بازیکنان پرسپولیس می‌رسید و نه می‌توانست روی دروازه اخباری خطرساز شود. با این حال نکته مثبت این گل شاید حضور ربیع‌خواه در محطوطه جریمه حریف باشد. اتفاقی که پیش از این نیفتاده بود و ربیع‌خواه معمولا نفوذی را در ترکیب پرسپولیس انجام نمی‌دهد. او در یکی، دو بازی قبلی نفوذ کردن و پابه‌توپ شدن را آغاز کرده بود و در این بازی توانست تا محوطه جریمه هم جلو بیاید و زمینه ساز گل اول تیمش شود. 

 این حرکت را می‌توان اولین حرکت مثبت هجومی ربیع‌خواه و تاثیرگذاری روی گل پرسپولیس دانست که با چاشنی شانس هم همراه بود. حرکات ربیع‌خواه در چند هفته اخیر نشان می‌دهد او کم کم می‌خواهد اعتماد به نفس بیشتری در ترکیب پرسپولیس داشته و حرکات مثبت بیشتری انجام دهد. گل اول پرسپولیس هم به بیشترشدن اعتماد به نفس او کمک خواهد کرد.

ربیع خواه

پرسپولیس-سایپا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی