اولین ستاره فوتبال پرید/ تیم ملی هم جام ملت ها را از دست داد و هم جام جهانی را

اولین ستاره فوتبال پرید/ تیم ملی هم جام ملت ها را از دست داد و هم جام جهانی را

تیم ملی جوانان ایران که عنوان سومی جام ملت های آسیا در بحرین را یدک می کشد و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی کره جنوبی بود در جام ملت های 2018 اندونزی غایب است! بدین ترتیب این تیم شانس صعود به جام جهانی 2019 را هم از دست داد!
به گزارش پیروزی دیلی، امارات – تاجیکستان – قطر – عربستان – اردن – کره جنوبی – چین – ویتنام – ژاپن و استرالیا به عنوان تیم های اول راهی جام ملت های 2018 اندونزی شدند و تیم های عراق – تایلند – کره شمالی – مالزی و چین تایپه هم به عنوان تیم های دوم در جام ملت های جوانان آسیا حاضر خواهند بود. 

 ایران این بار در دور مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل سوریه یک – یک کرد. در برابر اردن با نتیجه مساوی بدون گل به کارش پایان داد و 4 گل هم به تیم فلسطین زد. با این حساب و چون برخی از گروه ها سه تیمی بود تیم آخر گروه e که فلسطین بود از جدول کنار گذاشته شد و در جدول ده تیم دوم ایران دو امتیازی محسوب شد و شانس صعود را از دست داد!

 ایران در دوره پیشین بازی ها در مرحله مقدماتی که در مشهد برگزار شد 10 گل به تیم نپال، 3 گل به تیم اردن و 2 گل به تیم کویت زد و با 15 گل زده و بدون گل خورده راهی جام ملت ها شد و در جام ملت ها هم سوم شد و بعد از 16 سال به جام جهانی صعود کرد.

 با حذف تیم جوانان اولین ستاره فوتبال ایران پرید.

تیم ملی جوانان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی