اولیویرا: دروغگوها باعث محرومیت تراکتورسازی شدند

اولیویرا: دروغگوها باعث محرومیت تراکتورسازی شدند

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز،‌ گفت: من عامل محرومیت تراکتورسازی نبودم بلکه دروغگوها باعث این محرومیت شدند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، تونی اولیویرا در سه مقطع مختلف هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت. این مربی طلب‌های دوره‌های مختلف از باشگاه تراکتورسازی دارد که بابت آنها پرونده‌ای در فیفا در جریان است. اینطور که اعلام شده تا دوازده فوریه اگر پول این مربی پرداخت نشود با 6 امتیاز از تراکتورسازی کسر خواهد شد. اولیویرا در مورد این موضوع صحبت‌های زیر را مطرح کرد: 

*خبر دارید چه اتفاقی افتاده و تراکتورسازی به خاطر پرونده‌هایی که علیهش در جریان است با محرومیت روبه‌رو شده؟ 
بله این خبر را رصد کردم و خواندم. حرف دلم را که می‌خواستم بزنم روز گذشته طی پیامی در اینستاگرام منتشر کردم. من عامل محرومیت تراکتورسازی نبودم بلکه دروغگوها باعث این محرومیت شدند. 

*آیا بعد از اینکه ایران را ترک کردید مدیری از تراکتور با شما تماس گرفت تا این اختلافات را حل و فصل کند؟ 
 از دسامبر 2015 تأکید می‌کنم از دسامبر 2015 که تراکتورسازی را ترک کردم هیچ کسی هیچ احدی و هیچ مدیری از ایران با من تماس نگرفت تا با حضور در جلسه‌‌ای این مسئله را حل کنیم. 

*مدیران جدید هم تماس نگرفتند؟ 
 چه مدیران قبلی و چه مدیران جدید تماس نگرفتند. 

*شایعه شده شکایت شما یکی از عوامل مشکل ساز برای تراکتورسازی است. 
 مسائلی که مطرح می‌شود را رصد می‌کنم و اطلاعات دقیقی از نقل قول‌ها دارم. همه می‌خواهند مشکلات را طوری جلوه دهند که مقصر کسی دیگری قلمداد شود. به یک جمله در این مورد بسنده می‌کنم. آنهایی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند همه دروغ می‌گویند و واقعا دروغگو هستند. خبر داشتم آنهایی که می‌خواستند جایم را بگیرند به هواداران دروغ می‌گفتند و مسئولان‌شان هم دروغ می‌گفتند. می‌دانید چرا این حرف‌ها را می‌زدند؟ 

*چرا این حرف‌ها را می‌زدند؟ 
 می‌‌خواستند من را مقابل هواداران قرار دهند. احساس می‌کنم هواداران می‌دانند واقعیت چیست. هر کاری هم که بکنند نمی‌‌توانند ارتباط خوبی که بین و هواداران وجود دارد از بین ببرند. شاید مسائلی را به دروغ مطرح کنند و واقعیت را وارونه جلوه دهند ولی ارتباط ما با هواداران قطع نخواهد شد و آنها می‌دانند چه کرده‌اند.می‌خواهند من را خراب کنند اما به لحاظ شخصیتی و ارتباطی به مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی احترام می‌گذارم و هر چقدر هم که دروغ بگویند این مسئله را نمی‌توانند پاک کنند. 

*پس دلیل محرومیت تراکتورسازی چیست؟ 
 برای تراکتورسازی فقط یک مربی نبودم بلکه به خاطر ارتباطاتی که در فضایی خارج از تیم با هواداران داشتم رابطه ما بسیار گسترده‌تر از مربیگری و هواداری بود. از زمانی که تبریز را ترک کردم نه علیه تیم مصاحبه کردم و نه علیه کسی صحبت کردم. این مسئله را با زمان حضور من در این تیم مقایسه کنید. خیلی‌ها تلاش کردند با دروغ و ریاکاری جایم را بگیرند ولی من از روزی که باشگاه را ترک کردم وفاداری‌ام را ثابت کردم. 

*مثل اینکه داستان شکایت شما از تراکتورسازی بسیار جدی است؟ 
 تراکتورسازی را دوست دارم. چه اکنون که از این تیم شکایت کردم و چه زمانی که سرمربی تراکتورسازی بودم بارها درخواست کردم طی نشستی این مشکل را حل کنید اما متأسفانه هیچ‌کسی با من تماس نگرفت و درخواستی نداشت تا با حضور بر سر یک میز این مشکلات را حل کنیم.  

*آیا امیدی به حل این مشکلات داری؟ 
 بله، هنوز هم معتقدم این مشکلات حل شدنی است. باید بنشینیم و در این مورد صحبت کنیم. این را من نمی‌گویم بلکه نظر تمامی مدیران باشگاه ها و مسئولان امور بین‌الملل صحبت برای حل مشکلات است. شکایتی که من علیه باشگاه مطرح کردم تنها مربوط به زمانی نیست که تیم را ترک کردم. زمانی که سرمربی تراکتورسازی بودم بارها درخواست کردم آنها با وکیلم صحبت کنند ولی فقط یک جواب به من می‌دادند ان‌‌شاءالله. 

*علاوه بر شما پرونده یونس حمزه هم علیه تراکتورسازی در جریان است. 
 بله می‌دانم. چنین مشکلی وجود دارد. می‌دانید دلیل تمام این مشکلات چیست؟ این اتفاقات به خاطر نداشتن حس مسئولیت‌پذیری رخ می‌دهد. هیچ‌کس روی کارش تمرکز ندارد تا در قبال این موضوعات تصمیم‌گیری کند. 

*در پایان صحبتی با هواداران دارید؟ 
 با وجود همه این مشکلات بهترین‌ها را برای تراکتورسازی آرزو می‌کنم و امیدوارم آنها فاتح لیگ شوند. تراکتورسازی را از صمیم قلب دوست دارم. این تیم در قلب من است. هواداران این تیم را از تمامی این مشکلات جدا می‌کنم. این هواداران را هیچ جای دنیا ندارند.

اولیویرا

تراکتورسازی

شکایت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی