اکبر عبدی به پروین:سلطان فوتبال نه،شما سلطان ورزش ایران هستید/قرمز و آبی شما را دوست دارند

اکبر عبدی به پروین:سلطان فوتبال نه،شما سلطان ورزش ایران هستید/قرمز و آبی شما را دوست دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تئائر جدید به کارگردانی و بازیگری اکبر عبدی هنرمند پیشکوست عرصه بازیگری را تماشا کرد.

به گزارش پیروزی دیلی، علی پروین به دعوت اکبر عبدی به تماشای تئائر کمدی که این هنرمند در دزاشیب روی صحنه برده است رفت.

اکبر عبدی از پروین به عنوان یک برند و چهره مردمی و ورزشکار پرافتخار تاریخ فوتبال ایران یاد کرده و خطاب به او گفت: من چندان در قید و بند رنگ ها نیستم اما شما را یک چهره ملی می دانم که پرسپولیسی ها و استقلالی ها دوستت دارند. شما همیشه مردم دار بودی و به نیازمندان کمک کردی و در کارهای خیر مشارکت داشتی. شما نه تنها سلطان فوتبال که سلطان ورزش ایران هستید.

عبدی پس از دعوت پروین و حضور پیشکسوت پرسپولیس در اجرای تئاتر او گفت: من با حضور شما انرژی مضاعف گرفتم و از حضورتان ممنونم.

پس از آن پروین هم اکبر عبدی را برای حضور در بازی ازبکستان و جشن صعود تیم ملی به جام جهانی دعوت کرد که عبدی ضمن اعلام اینکه برایم افتخار است با دعوت شما به تماشای این بازی بیایم گفت با توجه به تداخل اجرای برنامه ام با این بازی نمی توانم در ورزشگاه حاضر شوم.

 گفتنی است تئاتری که اکبر عبدی کارگردانی آن را برعهده دارد مش اکبر و دخترانش نام دارد.ارژنگ میرفضلی، ساناز سماواتی، سامره شفیع نیا و آزاده کرمی بازیگران این مجموعه هستند و شهرام زمانی هم به عنوان مشاور به اکبرعبدی کمک می کند.


 

 

عبدی

پروین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی