تو که نوشم نه‌ای نیشم چرایی...؟؟

تو که نوشم نه‌ای نیشم چرایی...؟؟

پرسپولیس به لطف سیاست هوادار محوری طاهری، دانش حرفه ای و بلندپروازی برانکو و تاکتیک پذیری بازیکنانش در سایه حمایت بی چشمداشت مادی هواداران خود به روزهای طلایی خود برگشته و شخصیت قهرمانی را باز یافته است. می توان ادعا کرد این هواداران بودند که رامین رضاییان را با ایستادن پشت تصمیم حرفه ای برانکو و طاهری از تیم کنار گذاشتند.
 

مصاحبه های ریز و درشت برخی پیشکسوت های باشگاه در حمایت از رامین رضاییان، بیشتر از آنکه از علاقه آنان به این بازیکن از تیم کنار گذاشته شده نشأت بگیرد، رنگ و لعاب مخالفت با سیاست هوادار محوری باشگاه دارد.
کسانی که در پس از آویختن کفش های خود در جایگاه یک هوادار از میان میلیونها هوادار باید به تیم و سرنوشت پرسپولیس نگاه کنند، بنظر می رسد خود را ولی نعمت هواداران برمی شمارند ! یا حداقل این احساس را در من هوادار ایجاد می کنند. یکی در نقش مدیر برنامه و مشاور ارشد این بازیکن ظاهر شده و راه لیگ قطر را با چشم بستن بر آنچه لیگ دسته چندمی قطر با دیگر بازیکنان ما و حتی بازیکنان بومی خود کرده می دهد. دیگری دوران سرمربی گری ناموفق خود و عدم اقبال هواداران را بخود بدست فراموشی سپرده و ترکیب دیکته می کند. 
در جدیدترین نوع از اینگونه شنا کردن خلاف جریان تفکری هواداران یکی از عزیزترین شان در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی کاخ اعتماد هواداران به طاهری و برانکو را که طی دو سال مشاهده موفقیت های پرسپولیس تحت مدیریت این دو، خشت به خشت بنا شده به ویرانه بدل می کند! شاید شایسته باشد از ایشان بپرسیم دستاورد خروج برخی مدیران و مربیان از باشگاه ها در پی زاویه پیدا کردن با برخی بازیکنان یاغی و سرکش تیم ها چه بوده است که اخراج طاهری را بجای رامین و یا بخشش رامین را توسط برانکو توصیه می کند .
این توصیه تلویحا بمعنای رفتن برانکو از باشگاه به دو دلیل هم هست. اول آنکه درصورت بازگشت رامین که در پس هر بخشش ماجرای دیگری را رقم زده و خود را بر حفظ تمرکز تیمی در شرایط حساس ارجح دانسته است و درصورت فدا کردن جمع بخاطر فرد ، سنگ روی سنگ بند نمی شود و خودبخود به ترک تیم توسط برانکو خواهد انجامید و دوم این است که برانکو بوضوح پس از انتخاب وزیر جدید ورزش و گمانه زنی رسانه ها مبنی بر تغییر مدیریت باشگاه ، ابراز کرد که اگر طاهری از باشگاه جدا شود وی نیز خواهد رفت. حداقل انتظار من هوادار این است که پیشکسوت تیم محبوبم چند گام جلوتر از هواداران حرکت کند نه آنکه از هوادار عقب بماند و با درک صحیح از موقعیت و مصائبی که بر سر پرسپولیس آورده شده است، تلاش های انجام شده را هر چند خالی از نقصان  نبوده است و پرسپولیس را به جایگاه اولیه و روزهای طلایی خود برگردانده است ارج نهاده و خوشی من هوادار را تشدید کند و راهکار رو به جلو نشان دهد نه آنکه برای موضوعی که با حمایت هواداران از تصمیم سرمربی و مدیر محبوب شان اجرا شده و تمام شده تلقی می شود مدام به عقب برگردد.

شاید برای بهروز رهبری فر لازم و کافی باشد دو خاطره از زبان این بازیکن دوست داشتنی دوران دور پرسپولیس را کنار هم بگذاریم تا خودش در مورد جدیدترین اظهاراتش در مصاحبه با خبر ورزشی نظر دهد. 
رهبری فر، روزنامه خبرورزشی یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ : ...  یادم می آید یک روز سر تمرین پرسپولیس افشین پیروانی و اسماعیل حلالی یک ربع تمام همدیگر را کتک زدند اما علی پروین با اینکه صحنه را دید صورتش را برگرداند چون شأن یک مربی نیست که درگیری بازیکنانش را ببیند!برانکو هم باید چنین کاری کند . یک روز پروین یحیی گل محمدی را در ترکیب اصلی گذاشت من و انصاریان رفتیم و زیرآب یحیی را زدیم و گفتیم یحیی دو روز تمرین نکرده ، چرا بازی کند ؟ که علی آقا گفت تیم من نیست که این طور تصمیم بگیرم . تیم متعلق به مردم است و باید صلاح مردم را در نظر بگیریم. برانکو هم باید اینها را لحاظ کند! 
ارتش سرخ دات کام : سال ۹۳ 
رهبری فر که رابطه خوبی با حمید درخشان داشت، در این مطلب به طور ضمنی از سرمربی پرسپولیس انتقاد کرده و او را متهم به مماشات با بازیکنان خاطی کرده است.
رهبری فر در این مطلب چنین می نویسد:
"یه خاطره می خوام تعریف کنم امیدوارم حمیدخان درخشان بخونتش: عابدزاده بدون شک پرافتخارترین گلر تاریخ فوتبال ایرانه و فکر نکنم محبوب تر از احمدرضا عابدزاده حالاحالاها تو فوتبال و کل ورزش ایران بیاد. بدون هیچ تعصبی همه ما هم دوره ای های احمد اقرار می کنیم تو اون روزایی که بازی های فوتبال چه بازی های پرسپولیس، چه تیم ملی پر از تماشاگر بود و تا دلتون بخواد ستاره توی فوتبال، 30درصد طرفدارا فقط به خاطر احمد می اومدند.
خلاصه احمد اونقدر بزرگ و محبوب بود که بازوبند تیم ملی و پرسپولیس را همزمان تو دست داشت. اونقدر محبوب بود که یک روز محمد پروین که اون موقع ها یک نوجوان بود از پدرش می خواد یک امضا از احمد بگیره و اما خاطره؛ یادمه با پاس بازی داشتیم و این بازی اونایی که یادشون می آد بعد از دربی حساس ترین بازی ما بود. اون سال هم شونه به شونه استقلال رقابت می کردیم و یه جورایی نتیجه این بازی می تونست قهرمان رو مشخص کنه.
وقتی ۹۰ هزارتا آدم  کیپ تا کیپ نشسته بودند تو رختکن ناصر ابراهیمی داشت ترکیب می گفت، احمد عابدزاده داشت طبق عادت آدامس می جوید که یک دفعه آدامسش صدا داد، هیچ کس عکس العملی نشان نداد و جراتشو نداشت. یکدفعه علی آقا حرف ناصرخان را قطع کرد و رو به احمد کرد و با دیالوگ خاص خودش که قابل گفتن نیست رو به احمد کرد و گفت هری بیرون. هر چی ما گفتیم بازی حساسه مردم دارند احمد رو تشویق می کنند تو رو خدا سلطان کوتاه بیاه گفت نمیشه.
وقتی حرمت موی سفید ناصرخان را حفظ نکرده، ۱۰ تا گل هم بخوریم امروز احمد بی احمد. اتفاقا اون روز بدون احمد ۴ گل زدیم، اما یک درس بزرگ از علی آقا گرفتیم اون هم حفظ حرمت پیشکسوت بود کاری که حمید درخشان ظاهرا یادش رفته به بازیکناش یاد بده؛ یک روز حسین عبدی، یک روز نادر باقری و بالاخره یک روز هم نوبت خودش می رسه که مورد لطف یکی از این جوانک ها قرار بگیره. والسلام" 
ایضا وقتی رامین حرمت موی سفید سرمربی را حفظ نکرده و همچنان این تیم متعلق به مردم است! والسلام.
علیرضا هادیان

رهبری فر

avring :
۲۱ فروردين ۹۶
از نطر من هوادار امثال آقای رهبری فرد درخشان سلطانی..هیچ جایگاهی به عنوان پیشکسوت و غیره ندارند و حرف ها و مصاحبه هایشان هم هیچ جذابیتی ندارند دید من هوادار به اینگونه افراد به چشم یکسری افراد منفعت طلب و نان به نرخ روز خور هست.دست اینها خیلی وقت پیش برای هواداران رو شده و طعم تلخ حضور خیلی هاشون رو هم در راس باشگاه چشیدیم. هوادار پرسپولیس در این دو سال با حمایت قاطعانه بعد از شکست های متوالی ابتدای فصل قبل و قهرمان نشدن آخر فصل و شکست در دربی و بازی سپاهان و آخرین مورد هم حمایت از مربی در مقابل بازیکن به اصطلاح ستاره به فوتبال ایران مدیران پیشکسوتان..درس حرفه ای گری داد.اگر هم میخواید سراغ پیشکسوت برید باید برید سراغ امثال مهدوی کیاها و میناوند ها و علی کریمی هاا..بدرود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی