ایران، کدام پاناما را شکست داد؟ سه بازمانده از حماسه رومل فرناندز مقابل شاگردان کی روش

ایران، کدام پاناما را شکست داد؟ سه بازمانده از حماسه رومل فرناندز مقابل شاگردان کی روش

تیم ملی ایران مقابل تیم دوم پاناما به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه با نتیجه 2-1 پاناما را شکست داد تا به یک برد دیگر دست پیدا کند و به روند شکست ناپذیری خود در سال 2017 ادامه دهد.


شاگردان کی روش در حالی این پیروزی را بدست آوردند که شاید برای خیلی ها جالب بود که چرا پاناما علی رغم جهانی شدن کیفیت چندان بالایی علی الخصوص در نیمه اول نداشت و مقابل تیم نصفه و نیمه ایران در خیلی از دقایق مانند یک تیم مبتدی کار می کرد.


دلیل این اتفاق، این بود که اصلا داریو گومز سرمربی پاناما در این مسابقه تیم اصلی خود را بازی نداده بود. وقتی به آخرین دیدار تیم ملی پاناما که به نوعی حساس ترین مسابقه و حماسی ترین دیدار تاریخ فوتبال این کشور هم به حساب می آید ترکیبی روانه زمین می شود که از آن ترکیب در برابر ایران فقط یک نفر از ابتدا در زمین بود که آن هم گابریل تورس بود. همچنین اسکوبار و کوپر هم دو بازیکن دیگری بودند که برای دقایقی مقابل ایران به میدان رفتند و در برابر کاستاریکا در ورزشگاه رومل فرناندز هم دقایقی در زمین بازی کرده بودند و باعث صعود تیمشان برای اولین بار به جام جهانی شده بودند. الباقی نفرات اصلی در برابر کاستاریکا بازی نکرده بودند.


ترکیب ابتدایی ایران در مسابقه پنجشنبه شب هم می توان گفت حدود 60 درصد ترکیب اصلی را تشکیل می داد و ما هم با صد در صد توان به میدان نرفته بودیم.

ایران-پاناما

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی