ایران با شبه جزیره ایبری همگروه شد

ایران با شبه جزیره ایبری همگروه شد

کشورهای همگروه ایران در جام جهانی 2018 در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم ملی فوتبال ایران در قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه در سخت ترین گروه ممکن و در کنار تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار گرفت. این سه تیم قدرتمند در کنار بهترین تیم حال حاضر قاره آسیا گروه مرگ جام جهانی را تشکیل می دهند.

یکی از نکات جالبی که در خصوص سه تیم همگروه تیم ملی کشورمان در گروه B جام جهانی وجود دارد، نزدیکی این کشورها از لحاظ منطقه جغرافیایی به یکدیگر است.

کشورهای اسپاینا و پرتغال در غربی ترین نقطه قاره اروپا در همسایگی یکدیگر قرار دارند. این دو کشور به همراه آندورا، جبل الطارق و بخش هایی از کشور فرانسه، شبه جزیره ای به نام ایبری را تشکیل داده اند.

همچنین کشور مراکش هم که در بالاترین منطقه قاره آفریقا قرار گرفته، نزدیک ترین کشور آفریقایی به قاره اروپا محسوب می شود. اسپانیا و پرتغال دقیقا نزدیک ترین کشورهای اروپایی به مراکش هستند.

همسایگی جغرافیایی کشورها بعضا شباهت هایی را در نحوه فوتبالی که از سوی آنها ارائه می شود، ایجاد می کند و این نکته می تواند به آنالیز هرچه بهتر حریفان تیم ملی توسط کی روش و دستیارانش کمک کند.

تیم ملی ایران

جام جهانی 2018

قرعه کشی جام جهانی2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی