اینیستا: امیدوارم آخرین ال‌کلاسیکوی من در برنابئو نباشد

اینیستا: امیدوارم آخرین ال‌کلاسیکوی من در برنابئو نباشد

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا گفت: نمی‌دانم این بازی آخرین ال‌کلاسیکوی من در برنابئو خواهد بود یا خیر اما امیدوارم نباشد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، اینیستا بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار در ال‌کلاسیکو اظهار داشت: ما اهمیت این مسابقه را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برداریم.

وی افزود: به منظور پیروزی در برنابئو ما باید قدرت اصلی باشیم، تا آنجا که می توانیم توپ و مسابقه را تسخیر کنیم و زمانی که فرصت داریم امتیاز بگیریم. رئال مادرید فرصت‌های زیادی در ورزشگاه خود دارد و ما باید آنها را به حداقل برسانیم.

اینیستا خاطرنشان کرد: ما باید به اندازه‌ای خوب بازی کنیم که بتوانیم حریف را ناک‌اوت کنیم.

وی درباره اینکه آیا این بازی آخرین ال کلاسیکو او در سانتیاگوبرنابئو گفت: نمی‌دانم اما امیدوارم که آخرین ال‌کلاسیکوی من در برنابئو نباشد.

وی درباره یادآوری در خصوص گلزنی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در سال 2009، عنوان کرد: هر زمانی که این صحنه را تماشا می‌کنم احساساتی می‌شوم. فکر می‌کنم این اتفاق با حمایت و پشتیبانی همه هواداران بارسا رخ داد. آن روز یکی از خاص‌ترین روزهای زندگی ما به شمار می‌رود.

کاپیتان تیم فوتبال آبی‌ اناری‌ها درباره احتمال حضور کوتینهو، گفت: من او را بازیکنی بزرگ با توانایی بالا می‌بینم که از هر دو پایش استفاده می‌کند.

ال کلاسیکو

اینیستا

بارسلونا

رئال مادرید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی