این پنالتی‌های نحس

این پنالتی‌های نحس

قانون ضربات پنالتی، سال‌هاست بزرگترین سد پرسپولیس برای قهرمان جام حذفی محسوب می‌شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس برانکو کارنامه فوق العاده‌ای در لیگ برتر دارد اما در جام حذفی، هیچوقت نتوانسته به مرحله نیمه نهایی هم برسد. بزرگترین مانع موفقیت آن‌ها در این سال‌ها، ضربات پنالتی است. پرسپولیس در سه فصل اخیر، هیچ تیمی را در ضربات پنالتی نبرده اما دو بار، مقابل قشقایی و صنعت نفت با همین ضربات حذف شد.

سه فصل اخیر، تنها مشکل پرسپولیس با ضربات پنالتی نیست. بعد از سال‌های ۸۹ و ۹۰ که آن‌ها قهرمان جام حذفی شدند، ۴ دوره از ۷ دوره حذف‌شان از جام حذفی به ضربات پنالتی برمی‌گردد. سال ۹۲ پرسپولیس به فینال جام حذفی هم رسید اما در ضربات پنالتی، جام را به سپاهان داد. یک سال بعد پرسپولیس علی دایی در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت و بعد از آن هم دو دوره، این سرنوشت نصیب تیم برانکو بود.

جالب اینکه بقیه حذف‌های آن‌ها هم به شکل دراماتیکی رقم خورده است. ذوب آهن لیگ پانزدهم و استقلال لیگ یازدهم، پرسپولیس را در وقت‌های اضافی حذف کردند و سال ۹۴، ذوب آهن با گل خارج از دقیقه ۹۰ پرسپولیس را شکست داد. فعلا قوانین جام حذفی و به صورت خاص ضربات پنالتی که بستگی زیادی به شانس دارد، خاطرات بدی برای پرسپولیس می‌سازند.

جام حذفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی