ایکر مقدس در هیبت گزارشگر تلویزیونی/کاسیاس مفسر بازی اسپانیا و ایران در جام جهانی

ایکر مقدس در هیبت گزارشگر تلویزیونی/کاسیاس مفسر بازی اسپانیا و ایران در جام جهانی

ایکر کاسیاس دروازه بان بزرگ رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا کارشناس بازی این تیم برابر تیم ملی ایران در جام جهانی خواهد بود.
به گزارش پیروزی دیلی،  بعد از مشخص شدن گروه بندی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه ، مراحل آماده سازی برای پوشش این مسابقات در حال انجام است. بر اساس گفته AS چاپ اسپانیا، ایکر کاسیاس که همراه تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی 2010 افریقای جنوبی شد به عنوان یکی از مفسران جام جهانی روسیه فعالیت خواهد کرد. این اولین تجربه دروازه بان حال حاضر پورتو و کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در زمینه گزارش مسابقات فوتبال است. 

 کاسیاس البته به غیر از بازی های اسپانیا قرار است در بازی های تیم ملی مکزیک در جام جهانی نیز به عنوان کارشناس و مفسر تلویزیونی فعالیت کند.

 تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 در گروه B مسابقات با تیم های پرتغال، ایران و مراکش همگروه است و این به این معنا است که کاسیاس مفسر بازی تیم ملی اسپانیا و تیم ملی ایران هم خواهد بود. تیم ملی مکزیک هم در جام جهانی با تیم های آلمان، سوئد و کره جنوبی همگروه است.

اسپانیا

تیم ملی

جام جهانی 2018

کاسیاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی