ایگور بیرانوند را به صلیب کشید

ایگور بیرانوند را به صلیب کشید

دروازه بان شماره یک سرخپوشان مهره اى تاثیرگذار در جدال مقابل الهلال محسوب مى شود و تمرینات آماده سازى خود را با فشار زیاد در دوبى پیگیرى مى کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علیرضا بیرانوند که در دیدار برابر الاهلى عربستان در مرحله برگشت لیگ قهرمانان موفق شد با عملکردى درخشان در صعود به نیمه نهایى نقش خود را ایفا کند، اکنون به دنبال ناکامى مهاجمان الهلال است.


در دومین روز تمرین پرسپولیس در امارات نیز این ایگور پانادیچ بود که با فشار زیاد در تمرینات صداى دروازه بانان را درآورد تا آنها از این حجم فشردگى و سنگین بودن تمرین گلایه کنند. با این حال مربى دروازه بانان کروات سرخپوشان که امروز در مقام دفاع تمام قد از بیرانوند مدعى شده بود نباید در انتقاد از او، شماره یک تیمش را به صلیب کشید، با تمرینات خود این اتفاق را اجرایى کرد تا بیرانوند کاملا مهیاى جدال سنگین مقابل الهلال شًود. تمرینى که مى تواند او را مقابل کارلوس ادواردو بعنوان ستاره ى الهلال او را موفق به دستیابى هدفش کند.

بیرانوند

تمرین پرسپولیس

لیگ قهرمانان آسیا

صبا :
۳ مهر ۹۶
غیرتت رو به رخ منتقدان بکش شیر پسر لر.خدایا یارت.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
صبا :
۳ مهر ۹۶
علی رضا جان با غیرت لری به همه نشون یه لر وقتی قول میده پای حرفش می مونه وتمام تلاشش رو می کنه تا پرسپولیس موفق بشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی