باتیستا: ۵۰ میلیون نفر دیدند من کارت نگرفتم

باتیستا: ۵۰ میلیون نفر دیدند من کارت نگرفتم

هافبک گسترش فولاد گفت: نمی‌دانم چرا من را محروم کردند، این در حالی است که ۵۰ میلیون نفر دیدند که من کارت زرد نگرفتم و ابراهیم‌زاده کارت گرفت.

مگنو باتیستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مبنی بر اینکه سازمان لیگ او را سه کارته اعلام کرده و به این ترتیب این بازیکن دیدار با ذوب‌آهن را از دست می‌دهد، اظهار داشت: همه دیدند که من کارت نگرفتم، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه‌کار می‌کنند، به این ترتیب بازی با ذوب‌آهن را از دست می‌دهم.
وی ادامه داد: می‌خواهم فردا صبح به باشگاه رفته و نسبت به این موضوع اعتراض کنم چون من کارت نگرفتم که حالا من را محروم می‌کنند. خیلی ناراحتم و نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم. هافبک گسترش فولاد یادآور شد: شب گذشته بازی کردیم و 50 میلیون نفر دیدند که من کارت نگرفت و داور کارت را به ابراهیم‌زاده داد، اما حالا من را سه کارته کرده‌اند واین اشتباه است.

اسامی محرومان

مگنو باتیستا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی