بادامکی: پرسپولیس ما را دست کم گرفت/ همیشه در آزادی تشویق شده‌ام

بادامکی: پرسپولیس ما را دست کم گرفت/ همیشه در آزادی تشویق شده‌ام

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید جو حاکم بر بازی و انتظارات از پرسپولیس به نفع آن‌ها شد و توانستند بدون استرس به میدان بروند.
به گزارش پیروزی دیلی، حسین بادامکی بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم شرایط قبل از بازی به نفع ما شد. همه فکر می‌کردند پرسپولیس برنده بازی خواهد بود و همین موضوع کار ما را آسان کرد. حریف، ما را دست کم گرفت و خدا را شکر مقابل تیم خوب پرسپولیس توانستیم به نتیجه مساوی دست پیدا کنیم.

 او ادامه داد: این نتیجه در آینده به ما کمک خواهد کرد و باعث می‌شود ما با اعتماد به نفس به ادامه لیگ بپردازیم. بازیکن سابق پرسپولیس همچنین درباره برخورد تماشاگران در این بازی با او، تصریح کرد: بعد از جدایی از پرسپولیس، هواداران همیشه در ورزشگاه آزادی به من لطف داشتند و تشویقم کرده اند. ممنون آن‌ها هستم و امیدوارم پرسپولیس امسال دوباره قهرمان لیگ شود. 

 بادامکی در پاسخ به این پرسش که عملکرد داور چطور بود، خاطرنشان کرد: من نباید در این مورد صحبت کنم اما آقای حاج ملک تا حد توان خودش سوت زد. بعضی اتفاقات هم مشکلی ندارد و طبیعی است چون هر دو تیم اعتراض‌هایی داشتند. بازیکن تیم سیاه‌جامگان در پایان به موقعیت خوبی که در ابتدای بازی اشاره کرد و افزود: آن موقعیت اگر در نیمه اول گل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد.

بادامکی

پرسپولیس-سیاه جامگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی