بادرانی که از برخی لیگ برتری‌ها قدرتمندتر است

بادرانی که از برخی لیگ برتری‌ها قدرتمندتر است

از نظر کیفیت بازیکنان بادران از چند تیم لیگ برتری وضعیت بهتری دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، بادران یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ یکی است و در ترکیب خود بازیکنان باتجربه زیادی دارد. کریم اسلامی مهاجمی که در لیگ برتر با پیراهن صبا به میدان رفته بود از زمستان گذشته عضو بادران است و در خط حمله این تیم می‌درخشد. ابراهیم کریمی کاپیتان سابق راه‌آهن که در مقطعی کوتاه توسط کی‌روش به تیم ملی نیز دعوت شده بود دیگر بازیکن مطرح این تیم است. محمود تیغ‌نورد بازیکن سابق آلومینیوم هرمزگان و نفت مسجدسلیمان، مسعود ریگی بازیکن سابق فجرسپاسی، محمود خمیسی کاپیتان فصل گذشته پارس جنوبی، محمد آبشک بازیکن سابق ملوان و داماش، وحید علی‌آبادی بازیکن سابق پاس و ذوب‌آهن، اکبر صغیری که مدت کوتاهی عضو پرسپولیس هم بوده، امیر میربزرگی با سابقه بازی در پیکان، مهدی اسلامی دروازه‌بان فصل گذشته ماشین‌سازی و امید نظامی‌پور بازیکن سابق گسترش فولاد و صبا بخشی از بازیکنان باتجربه این تیم دسته اولی به شمار می‌روند.

در کنار بازیکنان باتجربه، بادران چند بازیکن جوان نیز در ترکیب خود دارد که می‌توانند آینده این باشگاه را تامین کنند. مهم‌ترین بازیکن جوان این تیم قائم اسلامی‌خواه جوان 22 ساله این تیم به شمار می‌رفت که با 6 گل زده بهترین گلزن بادران در نیم‌فصل اول بود و چند روز پیش به تراکتورسازی پیوست تا دوران سربازی خود را سپری کند. سعید واسعی هافبک خلاق 23 ساله مشهدی دیگر بازیکن جوان و موثر این تیم است و بهمن جهانتیغ مهاجم 22 ساله و سابق فولاد، میلاد عباسی و نوید مرادخانی از بهترین بازیکنان فصل جاری لیگ برتر امیدهای تهران دیگر استعدادهای این تیم هستند که احتمالا از آن‌ها در آینده بیشتر خواهیم شنید.

بادران از نظر کادر بازیکنان خود از چند تیم لیگ برتری وضعیت بهتری دارد و تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه این تیم سبب خواهد شد تا پرسپولیس روز چندان راحتی مقابل این تیم دسته یکی نداشته باشد.

جام حذفی

پرسپولیس-بادران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی