بارسا-کوتینیو؛ یا حالا یا هیچوقت!

بارسا-کوتینیو؛ یا حالا یا هیچوقت!

به نظر می رسد که بارسلونا اگر تمام توان خود برای جذب کوتینیو در ژانویه را به کار نبندد، تابستان آتی شانس اندکی برای شکار این ستاره برزیلی خواهد داشت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ماه گذشته، رائول سانیه هی، یکی از مدیران کارکشته و باتجربه بارسا در امر نقل و انتقالات استعفا کرد و حالا اسکار گرائو و فران کابرو با تجربه ای به مراتب کمتر جایگزین او شده اند.

بارسلونا این روزها درگیر تمدید قرارداد سرجی روبرتو و پیکه است، ضمن اینکه موضوع جذب کوتینیو نیز همچنان جدی پیگیری می شود. کوتینیو هدف تابستانی بارسا بود که با مخالفت لیورپول نتوانست در جذب او موفق باشد؛ اما برای زمستان، بارسلونا برنامه ای جدید در سر دارد.


طبق ادعای موندودپورتیوو، دوشنبه قبل در لندن، مذاکرات جدیدی با ایجنت ایرانی کوتینیو آغاز شد و پیغام بارسا به دست ستاره برزیلی لیورپول رسید؛ اما مشکل اینجاست که پیش از بارسا، این پی اس جی بود که با کیا جورابچیان در مورد کوتینیو صحبت کرده بود. باشگاه فرانسوی برای عدم نقض فیرپلی مالی، قصد ندارد در زمستان خرید بزرگی انجام دهد و همه چیز به تابستان موکول شده است.

 

موندودپورتیوو در گزارشی ویژه به همین نکته اشاره کرده و هشدار داده است که مدیران بارسا باید در مورد کوتینیو یک تصمیم جدی بگیرند و این بازیکن را در زمستان جذب کنند، چون به نظر در تابستان، انتقال کوتینیو به پی اس جی محتمل تر است. نقش نیمار و رفاقت او با کوتینیو، برگ برنده باشگاه پاریسی است.

 

در این گزارش همچنین قید شده است که مسئولان بارسا در حال حاضر برای جذب کوتینیو در ژانویه تردیدهایی دارند. تردیدهایی که به بودجه و سقف حقوقی بازیکنان ارتباط مستقیم دارد. حضور مدیران کم تجربه در امر نقل و انتقالات نیز نگرانی ها در مورد جذب کوتینیو را افزایش داده است.

بارسلونا

کوتینیو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی