بارسلونا و حسرت برای مهاجم تیم ملی

بارسلونا و حسرت برای مهاجم تیم ملی

کریم انصاری فرد با گلی که امروز برای المپیاکوس به ثمر رساند چهارمین گل خود را در لیگ یونان به ثمر رساند و دومین گلزن برتر لیگ این کشور شد.
به گزارش پیروزی دیلی، کریم در حالی دوباره در یونان اوج گرفته که در ابتدای این فصل وضعیت خوبی نداشت مسئله ای که باعث شد سرمربی سابق المپیاکوس در سال جام جهانی مهاجم تیم ملی را از موقعیتی فوق العاده محروم کند. 

پس از آنکه المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا، یوونتوس و اسپورتینگ لیسبون هم گروه شد خوشحال شدیم که کریم این فرصت را خواهد داشت تا مقابل قدرت های اروپا به میدان برود اما سرمربی سابق المپیاکوس نام کریم را از لیست اروپایی این تیم حذف کرد تا کریم شانس حضور در مهم ترین رقابت باشگاهی دنیا را از دست بدهد. 

کریم تنها ساعتی پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان بابت بازی کردن مقابل قدرت های اروپا ابراز خوشنودی کرده بود اما یک تصمیم عجیب حسرتی بزرگ را برای این مهاجم رقم زد. با این حال انصاری فرد با انگیزه به کار خود در یونان ادامه می دهد و حالا نیز یکی از گلزنان برتر فوتبال این کشور است.

المپیاکوس

بارسلونا

کریم انصاری فرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی