بازی با سایپا با کارت هواداری پرسپولیس

بازی با سایپا با کارت هواداری پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ تماشای اولین بازی سرخپوشان درشروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس که توسط موسسه اعتباری کوثر صادر می‌شود از طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان خواهد بود.

تماشای بازی با سایپا از طبقه دوم ورزشگاه آزادی از سوی باشگاه برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس رایگان خواهد بود. هواداران برای این منظور کافی است؛ صرفا با کارت بانکی موسسه اعتباری کوثر منقش به نشان پرسپولیس که در حکم کارت هواداری آنها خواهد بود به گیشه‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه آزادی مراجعه کنند تا رسید مربوط به جایگاه و صندلی خود را دریافت کنند.

همچنین هوادارانی که تا کنون به این منظور اقدام نکرده‌اند، برای این بازی می‌توانند تا ساعت 12:30 دقیقه پنج شنبه، 23دی‌ماه، به شعب موسسه اعتباری کوثر مراجعه کرده و نسبت به دریافت آنی کارت هواداری خود اقدام نمایند.  این در حالی است که صدور این کارت اعتباری-هواداری هزینه‌ای در بر نخواهد داشت و متقاضی کارت صرفا باید نسبت به افتتاح حساب بانکی برای خود اقدام نماید. بدیهی است صدور کارت هواداری از سوی این موسسه در روزهای آینده در ساعات کاری بانک‌ها میسر است و محدودیتی وجود نخواهد داشت.

سایپا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی