بازگشت به سبک کمال؛ همانی که باید باشد

بازگشت به سبک کمال؛ همانی که باید باشد

برد دلچسب روز گذشته پرسپولیس تحت الشعاع قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت و خیلی از اتفاقات این بازی آن طور که باید و شاید دیده نشد.

به گزارش پیروزی دیلی، یکی از مهم‌ترین اتفاقات این بازی نمایش درخشان کمال کامیابی نیا بعد از مدت‌ها بود. کمال در سال اول حضورش در پرسپولیس بازی‌های درخشانی از خودش به نمایش گذاشت. اوج درخشش او در داربی رفت لیگ پانزدهم بود. جایی که پرسپولیس با گل دقیقه 96 جری بنگستون از شکست فرار کرد. آنالیز بازی او که در برنامه 90 پخش شد حیرت انگیز بود. همین درخشش بود که باعث شد کارلوس کی‌روش او را به تیم ملی هم دعوت کند. درخشش کمال در لیگ شانزدهم هم ادامه داشت. اما مصدومیت در اواخر فصل پیش باعث افت غیر قابل پیش بینی او شد. این افت تا جایی پیش رفت که برانکو در برخی بازی‌ها ربیع‌خواه را به او ترجیح می‌داد. او به سبب این اتفاق نه تنها راهی به ترکیب اصلی تیم ملی پیدا نکرد بلکه به اردوها هم یک در میان دعوت می‌شد. در این فصل کمال روند مثبتی داشت اما ثباتی در کار نبود.

 دیروز اما روز خوبی برای کمال بود. هواداران پرسپولیس مدت‌ها بود چنین نمایشی از بازیکن شماره 11 ندیده بودند. او درست مثل همان کمال لیگ پانزدهم و شانزدهم، جنگنده و ویرانگر بازی کرد. بعد از مدت‌ها گل زد و در پست خودش فوق‌العاده بود. آمادگی او خبر خوبی برای برانکو و هواداران پرسپولیس خواهد بود. تداوم این روند در دو بازی باقی مانده از نیم فصل اول یقینا باز هم کی‌روش را برای دعوت از او برای اردوی بعدی تیم ملی مجاب خواهد کرد.

پرسپولیس

کمال کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی