بازگشت جهانبخش به ورزشگاه پرخاطره

بازگشت جهانبخش به ورزشگاه پرخاطره

هافبک هجومی تیم ملی فوتبال فردا در ورزشگاهی به میدان می رود که خاطرات زیادی از آن دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی،  ایران و ونزوئلا از ساعت 18 فردا(دوشنبه) دیداری تدارکاتی را در ورزشگاه نایمخن هلند برگزار خواهند کرد. این مسابقه برای علیرضا جهانبخش تقابل ویژه ای خواهد بود، چراکه در ورزشگاه نایمخن برگزار می شود.

 

جهانبخش بعد از دوران طلایی که در تیم ملی جوانان و داماش گیلان داشت، راهی اروپا شد و در هلند پیراهن تیم نایمخن را پوشید. درخشش جهانبخش آن روزها در ترکیب نایمخن از او نزد هواداران یک بازیکن محبوب ساخت و البته شیوه بازی اش نیز بسیار به چشم آمد و تیم های بزرگی در هلند به سراغ این بازیکن ایرانی آمدند.


اگرچه حدود دوسال از جدایی جهانبخش از نایمخن و حضور در آلکمار می گذرد، اما بازی کردن در ورزشگاه نایمخن برای این بازیکن خاطره انگیز خواهد بود. جهانبخش که در دسته پایین تر نیز در این ورزشگاه بازی کرد و توانست موفقیت های خوبی را با نایمخن به دست آورد، حالا بعد از مدت ها دوباره در این ورزشگاه به میدان می رود، اما اینبار در ترکیب تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا قرار می گیرد.

 

نکته قابل توجه بدون تماشاگر بودن بازی ایران و ونزوئلا است که همین موضوع مانع تقابل جهانبخش با هواداران نایمخن خواهد شد.

ایران-ونزوئلا

علیرضا جهانبخش

لژیونرها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی