بازگشت روزهای خوب مسلمان/ادامه هنرنمایی مهندس با هفتمین پاس گل

بازگشت روزهای خوب مسلمان/ادامه هنرنمایی مهندس با هفتمین پاس گل

هافبک خلاق تیم پرسپولیس گره گشای بازی مقابل سپیدرود شد.
به گزارش پیروزی دیلی، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم سپیدرود رفت. در این مسابقه سخت که با برتری تک گله تیم صدرنشین لیگ به پایان رسید، در دقایق پایانی یک ضربه ایستگاهی پس از خطا روی فرشاد احمدزاده برای سفیدپوشان پایتخت اعلام شد.

 محسن مسلمان که مانند بقیه ضربات ایستگاهی پشت این توپ ایستاده بود، توپ را سانتر نکرد و با یک پاس هوشمندانه روی یک حرکت تمرین شده توپ را به علی علیپور رساند و علیپور هم با یک بغل پای دقیق و زمینی دروازه حریف را باز کرد. 

مسلمان که در این بازی بهتر از بازی مقابل ذوب آهن عمل کرد و بار دیگر نشان داد در حال بازگشتن به دوران اوج خود است، با این پاس، تعداد پاس گل های خود را به عدد 7 رساند و خود را از تعقیب کننده هایش دورتر کرد. 

مهندس تیم برانکو در این فصل در بازی مقابل تیم های فولاد، نفت تهران، گسترش فولاد (2 بار)، استقلال خوزستان و ذوب آهن پاس منجر به 6 تا از گل های تیمش را ارسال کرده بود و امروز با یک پاس گره گشا، هفتمین بار پایه گذار گلزنی هم تیمی های خود شد.

محسن مسلمان

پاس گل

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی