بازگشت ستاره پرسپولیسی بعد از 330 روز!

بازگشت ستاره پرسپولیسی بعد از 330 روز!

 هافبک سرباز پرسپولیس بعد از حدود یکسال به زمین بازی برمی گردد.

به گزارش پیروزی دیلی،امید عالیشاه در پنجره نقل و انتقالاتی فصل قبل از پرسپولیس به تراکتورسازی تبریز رفت تا دوران خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد. این بازیکن 4 بازی نیز برای تراکتوری ها به میدان رفت اما پس از اتمام هفته نوزدهم، تراکتوری ها از جذب بازیکن محروم شدند و از این رو، عالیشاه نیز از همان زمان خانه نشین شد. 

 

این بازیکن اما با باز شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، به لیست این تیم اضافه می شود و رسما از 3 دی ماه و بازی با استقلال خوزستان می تواند برای تیمش به میدان برود. با این حساب او 330 روز بیرون از میادین بوده و در این مدت فقط تمرین می کرد. 

 

آخرین باری که عالیشاه را در زمین دیدیم، دیدار هفته نوزدهم فصل قبل بین تراکتورسازی و ماشین سازی بود که عالیشاه 74 دقیقه برای تیمش بازی کرد و سپس تعویض شد. از آن به بعد، این بازیکن هرگز مجوز بازی برای هیچ تیمی را نداشت و از این رو بعد از حدود 330 روز می تواند برای تیمش به میدان برود.

عالیشاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی