بازگشت شجاع؛ نیمکت‌نشین چه کسی است؟

بازگشت شجاع؛ نیمکت‌نشین چه کسی است؟

شجاع خلیل‌زاده، بازیکن محبوب برانکو ایوانکوویچ در خط دفاعی پرسپولیس، بعد از یک جلسه محرومیت در بازی شنبه این تیم مقابل پارس جنوبی به ترکیب بازخواهد گشت.
به گزارش پیروزی دیلی، احتمالا شجاع خلیل زاده در دفاع میانی کنار سیدجلال حسینی بازی خواهد کرد.

 با بازگشت او، از بین محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، صادق محرمی و حسین ماهینی یک بازیکن بیرون خواهد نشست و برانکو انتخاب‌های زیادی برای چیدن ترکیب دفاعی خود خواهد داشت. او می‌تواند انصاری را به دفاع چپ ببرد. در این صورت ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا هافبک‌های دفاعی خواهند بود و از بین حسین ماهینی و صادق محرمی یک بازیکن در دفاع راست بازی خواهد کرد. انتخاب دیگر او بازی دادن محمد انصاری در هافبک دفاعی است. یعنی همان جایی که امسال او را در دو بازی آزموده است. اگرچه بعید است که انتخاب برانکو به خصوص برای ابتدای بازی، استفاده از انصاری در این پست باشد اما به هر حال این احتمال وجود دارد. در این صورت ماهینی و محرمی دفاع‌های کنار خواهند بود و ربیع‌خواه احتمالا بیرون خواهد نشست. مگر آن که ربیع‌خواه به دفاع چپ برود تا دوگانه بین ماهینی یا محرمی این بار هم شکل بگیرد. 

 آمادگی محمد انصاری که به خصوص در بازی با پدیده کاملا مشهود بود اما در شرایط جدید ممکن است او بازیکنی باشد که نیمکت‌نشین می‌شود و ترکیب دفاعی پرسپولیس جز بیرون نشستن او و آمدن خلیل‌زاده و البته بازی کردن ماهینی به جای مصلح تغییر دیگری نداشته باشد.

شجاع خلیل زاده

پرسپولیس-پارس جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی