بازگشت کمال به روزهای خوش با پاس گل طلایی!

بازگشت کمال به روزهای خوش با پاس گل طلایی!

او در لیگ های پانزدهم و شانزدهم به تنهایی در پست هافبک دفاعی ظاهر میشد و همیشه، جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و در بسیاری از مسابقات، از دلایل مهم برتری سرخ ها بود.
به گزارش پیروزی دیلی، کمال کامیابی نیا در دیدار با پارس جنوبی پرتلاش و جنگنده ظاهر شد و در نهایت با پاس گل طلایی، نمایش خوبش را تکمیل کرد. او در لیگ جاری پرنوسان ظاهر شده و با روزهای اوج فاصله داشته است و حتی به واسطه نمایش های ضعیف از تیم ملی هم دور شده ما حالا امیدوار است، به روزهای خوب بازگردد و بار دیگر مورد توجه کارلوس کی روش قرار بگیرد. 

 کامیابی نیا که مصدومیتی طولانی مدت داشت، از زمان بازگشت به میادین روند مثبتی را طی کرده و در دیدار با پارس جنوبی نیز در دفاع و حمله فعال و تلاشگر بود و حتی بعضا در قامت بازیساز نیز ظاهر شد. 

 برانکو حالا امیدوار است این پاس گل، شروعی تازه برای هافبک دفاعی تیمش در لیگ هفدهم باشد. او در لیگ های پانزدهم و شانزدهم به تنهایی در پست هافبک دفاعی ظاهر میشد و همیشه، جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بود اما این فصل، به دلیل عملکردهای ضعیف، ربیع خواه را نیز در کنار خود میبیند. بدون شک بازگشت او به روزهای اوج، ربیع خواه را از ترکیب خارج و پرسپولیس را هجومی تر از قبل خواهد کرد.

پرسپولیس-پارس جنوبی

کمال کامیابی‌نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی