بازیکن پرتغالی، قاتل حقوقی تراکتورسازی!

بازیکن پرتغالی، قاتل حقوقی تراکتورسازی!

محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات به خاطر شکایت ژائو ویلا است.

به گزارش پیروزی دیلی؛ 2 آذرماه سال جاری خبری درباره نامه فیفا به باشگاه تراکتورسازی مبنی بر پرداخت 577 هزار دلار به ژائو ویلا ستاره پرتغالی سابق این باشگاه ارسال کرد. در این نامه آمده بود که اگر طلب بازیکن پرتغالی پرداخت نشود تراکتور سازی با جریمه های بعدی مواجه می شود اما آن زمان مسئولان تراکتورسازی موضوع تنبیه از سوی فیفا را رد کردند.
در آن زمان سلمانی، مسئول حقوقی وقت تراکتورسازی اینطور به ماجرا واکنش نشان داد: «یکسری دست‌های پشت پرده دوست ندارند تیم تراکتورسازی نتیجه بگیرد و این مسائل را مطرح می‌کنند. با جو درست کردن می‌خواهند جلوی پیشرفت تیم را بگیرند اما بدانند که بخش حقوقی باشگاه همه چیز را زیر نظر دارد و هواداران هم با این مسائل نگران چیزی نباشند.»
حالا اما با گذشت حدود 5 ماه پرونده ژائو ویلا دردسر ساز شده است. پرونده این بازیکن در فیفا باعث شده تا تراکتورسازی از نقل و انقالات محروم شود و حتی ممکن است با 3 بر صفر شدن بازی هایی که عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده در آن حضور داشتند، به طور کلی شانس قهرمانی برای سرخپوشان تبریزی از بین برود.
ژائو ویلا در 9 خردادماه 1391 با مسئولان وقت باشگاه تراکتورسازی قراردادی دو ساله را امضا کرد اما در شرایطی که نتوانست انتظارات کادرفنی را برآورده کند، در نیم فصل از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد. او در یک نیم فصل فقط 8 بازی برای تراکتورسازی انجام داد و بعد از اختلاف با کادرفنی بدون اینکه مطالباتش را به طور کامل دریافت کند ایران را ترک و اقدام به شکایت از تراکتورسازی کرد.

تراکتور

ژائو ویلا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی